football360 logo

اولین خرید تراکتور در بازار زمستانه؛ «پاکدل» سرخ‌پوش ماند

03 بهمن 1401 ساعت 22:3035 نظر
مهاجم سابق پرسپولیس به جمع شاگردان «پاکو خمس» اضافه شد و تا پایان لیگ بیست‌وسوم قرار است در تراکتور به میدان برود.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز یکی از تیم‌هایی بود که با توجه به تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی انتظار می‌رفت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه تیم فعالی باشد و با وجود آنکه در هفته اخیر سرخ‌پوشان تبریزی فعالیت چشمگیری نداشته‌اند اما گفته می‌شود قرار است در روزهای پایانی پنجره زمستانه، از خریدهای تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات رونمایی شود. اولین خرید زمستانی سرخ‌ها کسی جز مهاجم سابق پرسپولیس نبود.

حامد پاکدل که 2 فصل کاملاً متفاوت را در پرسپولیس گذراند، با وجود آنکه در لیگ بیست‌ویکم تعویض طلایی تیمش بود و 5 گل سرنوشت‌ساز برای سرخ‌پوشان پایتخت زد، در فصل جاری نتوانست نقش موفقی در ترکیب تیمش داشته باشد و پاسخ مناسبی به اعتماد یحیی گل‌محمدی نداد و 7 بازی که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت، نه در گلزنی موفق بود و نه در گل‌سازی تا در نهایت در پایان نیم‌فصل نخست تصمیم به جدایی بگیرد.

بازگشت به تبریز؛ همان‌جایی که در لیگ برتر آغاز به کار کرد!

پاکدل اولین تجربه حضورش در لیگ برتر را در تیم ماشین‌سازی تبریز به‌دست آورد. مهاجم 30 ساله سابق پرسپولیس به جز تجربه حضور در ماشین‌سازی، سابقه بازی در تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را دارد. بهترین دوره فوتبالی مهاجم جدید سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ برتر در تیم آلومینیوم بود و او در لیگ بیستم توانست 10 بار دروازه رقبا را باز کند.

مهاجم 30 ساله پیشین پرسپولیس برای بازگشت دوباره به روزهای اوج تصمیم گرفته تا به شهری سفر کند که فوتبال خود در لیگ برتر را از آنجا آغاز کرده و با وجود طرح شایعاتی که گفته می‌شد احتمال دارد حامد پاکدل به آلومینیوم برگردد یا با تیم فولاد خوزستان به توافق برسد، با توجه به نظر مساعد پاکو خمس، امروز قراردادی 1.5 ساله میان پاکدل و باشگاه تراکتور منعقد شد تا حامد پاکدل تجربه حضور در ششمین تیم را در لیگ برتر به‌دست آورد.

مثلث سرخابی‌ها در خط آتش تراکتور

پاکو خمس گفته می‌شود در بازار زمستانه درخواست جذب یک مهاجم خارجی را هم داده است، خمس در شرایطی خواستار جذب مهاجم خارجی شده که حالا با خرید حامد پاکدل شمار مهاجمان تراکتور به عدد 3 رسیده است. پیش از جذب پاکدل، محمد عباس‌زاده و کاوه رضایی به عنوان مهاجم هدف در دسترس سرمربی تراکتور بودند.

خمس البته از بازیکنانی مثل رضا اسدی و محمدمهدی قنبری هم در خط حمله تیمش استفاده کرده اما حالا به نظر می‌رسد با جذب پاکدل، اسدی و قنبری به پست‌های تخصصی خود در خط هافبک بازگردند و در صورت جذب احتمالی مهاجم خارجی، خط حمله تراکتور پرستاره‌تر خواهد شد.

محمد عباس‌زاده و حامد پاکدل سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارند و کاوه رضایی هم که در استقلال تجربه بازی دارد و حالا این 3 مهاجم سابق سرخابی‌های پایتخت قرار است در نیم‌فصل دوم در تراکتور در کنار هم به میدان بروند. البته که شایعاتی درباره آینده کاری رضایی و بازگشت احتمالی او به استقلال مطرح شده اما به نظر می‌رسد با توجه به تاکید خمس، کاوه رضایی احتمالاً در نیم‌فصل دوم هم در جمع سرخ‌پوشان تبریزی خواهد ماند.

با اعلام رسمی باشگاه تراکتور، قرار است از فردا (سه‌شنبه) حامد پاکدل به تمرین تراکتور اضافه شود تا خود را برای دیدار حساس هفته هفدهم برابر ذوب‌آهن در اصفهان آماده کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری