football360 logo

گربه فرانسوی در مسیر بازگشت به اوج؛ حالی که با رکوردشکنی خوب می‌شود!

03 بهمن 1401 ساعت 17:2810 نظر
در شب درخشش کریم بنزما برای رئال مادرید، سفیدها به برتری رسیدند.

به گزارش فوتبال 60، رئال مادرید هفدهمین بازی فصل خود در لالیگا را یکشنبه شب گذشته در حالی با پیروزی در خانه اتلتیک بیلبائو به پایان برد که به نظر می‌رسید پس از شکست در سوپرجام برابر بارسلونا وارد مرحله بحرانی خود در فصل شده باشد. رئالی‌ها در حالی در آستانه دیدار حساس خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول در حال پیدا کردن خود هستند که کریم بنزما دارنده توپ طلا سال 2022 فوتبال جهان هم همین مسیر را طی می‌کند. بنزما در 5 بازی اخیر خود در لالیگا 6 بار موفق به گلزنی شده است.

عبور از رائول افسانه‌ای

کاپیتان فرانسوی رئال مادرید که یکی از بهترین‌های تاریخ این باشگاه پر افتخار است، با به ثمر رساندن گل استثنایی برابر اتلتیک بیلبائو در دیدار یکشنبه شب، یک گام بزرگ رو به جلو دیگر در تاریخ رئال مادرید برداشت. بنزما حالا با 228 گل در 425 بازی دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لالیگا به حساب می‌آید. رائول گونسالس کاپیتان اسطوره‌ای رئالی‌ها برای رسیدن به این تعداد گل در لالیگا به 550 بازی نیاز داشت. در این رده‌بندی کریستیانو رونالدو با 311 گل صدرنشین است و به نظر نمی‌رسد بنزما 35 ساله بتواند برای او خطر آفرین باشد. این در حالی است که کریم بنزما پیش از این با عبور از 323 گل رائول گونسالس، به جایگاه دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها هم رسیده بود.

اتلتیک بیلبائو قربانی مورد علاقه!

قربانی مورد علاقه کریم بنزما در لالیگا تیمی نیست جز اتلتیک بیلبائو. کریم در مقابل این تیم ایالت باسک در مجموع تاکنون 19 بار موفق به گلزنی شده است. والنسیا با 16 گل دریافتی، گرانادا 14 و بارسلونا با 13 گل، دیگر قربانیان مورد علاقه گربه فرانسوی رئال مادرید هستند. از 19 گلی که بنزما وارد دروازه بیلبائو کرده است، 17 گل در لالیگا بوده، آماری که در آن تنها لیونل مسی با به ثمر رساندن 18 گل برابر بیلبائو در شرایط بهتری از آن قرار دارد. رئال مادرید با پیروزی یکشنبه شب توانست فاصله 3 امتیازی خود را با صدرنشین لالیگا، بارسلونا حفظ کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری