football360 logo

آینده مبهم «یزدانی»؛ «سیاوش» به خانه بر می‌گردد؟

03 بهمن 1401 ساعت 11:0031 نظر
اخراج موقت «سیاوش یزدانی» باعث طرح شایعات مختلف در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبال 360، سیاوش یزدانی بدون‌شک خبرسازترین فوتبالیست ایرانی در یک ماه اخیر بوده است؛ بازیکنی که برخلاف فصل گذشته که توانست جزو برترین مدافعان لیگ باشد، این‌بار نه به واسطه درخشش و موفقیتش بلکه به دلیل عملکرد ضعیف و نمایش‌های دور از انتظارش در فضای مجازی نامش می‌چرخد و 3 نمایش ضعیف متوالی از یزدانی باعث شده تا حواشی به اوج خود برسد و در نهایت روز گذشته ریکاردو سا پینتو اجازه تمرین به مدافع بلندقامت تیمش را نداد و سیاوش یزدانی را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد تا آن‌ها درباره او تصمیم بگیرند.

یزدانی در آغاز فصل جدید لیگ برتر و بعد از آنکه خدمت سربازی‌اش به پایان رسید، با مدیران استقلال مذاکره کرد و با وجود آنکه با آبی‌ها تا پایان لیگ بیست‌ودوم قرارداد داشت، قراردادش را اصلاح کرد و یک‌سال دیگر به مدت قرارداد خود با آبی‌ها اضافه نمود. تصور می‌شد از همان ابتدای فصل سیاوش یزدانی به عنوان یک چهره کلیدی قرار است به ترکیب استقلال برگردد اما چشم‌انتظاری 13 هفته‌ای نشان داد که برخلاف تصورات، ریکاردو سا پینتو اعتقاد چندانی به یزدانی ندارد.

آتشی که شعله‌ور شد؛ «یزدانی» در آستانه جدایی توافقی؟

سا پینتو با وجود استفاده از یزدانی در 5 بازی اخیر تیمش، از عملکرد او رضایت ندارد، به ویژه نمایش‌های لیگ برتری سیاوش یزدانی برابر تراکتور و سپاهان که به شدت هم مورد انتقاد کادرفنی استقلال قرار گرفته و هم مورد انتقاد هواداران آبی‌پوش و به واسطه این نمایش‌های ضعیف که به 2 باخت متوالی استقلال در لیگ برتر ختم شد، ریکاردو سا پینتو تصمیم گرفت تا مدافع تیمش را در اختیار باشگاه قرار بدهد.

سیاوش یزدانی البته پیشتر هم با ریکاردو سا پینتو اختلاف پیدا کرده بود، زمانی‌که جشن تولد ریکاردو سا پینتو در تمرین استقلال برگزار شده بود و یزدانی در اقدامی عجیب در پیام توییتری به سرمربی تیمش حمله کرد که سا پینتو در آن مقطع تصمیم به اخراج یزدانی گرفت که با پادرمیانی مدیران باشگاه استقلال مجوز بازگشت مدافع بلندقامت آبی‌ها به تمرینات صادر شد اما حالا با توجه به عملکرد فنی یزدانی به نظر می‌رسد این‌بار خبری از پادرمیانی نیست و احتمال جدایی توافقی وجود دارد.

استقلالی‌ها «یزدانی» را می‌فروشند؟

سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز 3 تیم مدعی هستند که در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به دنبال جذب مدافع میانی هستند، به ویژه فولاد و تراکتور که در دفاع میانی مشکل جدی دارند و جواد نکونام و پاکو خمس درصدد رفع مشکل تیم‌شان هستند و بدون تردید مازاد اعلام شدن بازیکنی مثل سیاوش یزدانی که فصل گذشته جزو برترین مدافعان لیگ بود، می‌تواند خبر خوبی برای این مربی‌ها باشد.

آبی‌ها البته با توجه به باقی‌ماندن 1.5 سال از مدت قرارداد سیاوش یزدانی، حاضر به جدایی آسان او نیستند و در نظر دارند تا در صورتی‌که تصمیم ریکاردو سا پینتو برای مازاد اعلام شدن یزدانی نهایی شود، برای دریافت هزینه رضایت‌نامه او با باشگاه‌های خواهان سیاوش یزدانی وارد مذاکره می‌شوند تا با توجه به مشکلات مالی این روزهای باشگاه استقلال بتوانند دریافتی خوبی در قبال رضایت‌نامه مدافع بلندقامت تیم‌شان داشته باشند.

عارف غلامی و رافائل سیلوا مدافعان میانی هستند که این روزها در تمرینات استقلال حضور دارند و محمدحسین مرادمند هم در آستانه بازگشت به تمرینات گروهی است و در کنار این 3 بازیکن، روزبه چشمی و امید حامدی‌فر و البته زبیر نیک‌نفس توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارند. تعدد بازیکنانی که می‌توانند در دفاع آخر برای استقلال به میدان بروند باعث شده تا ریکاردو سا پینتو در اندیشه این باشد که روی نام سیاوش یزدانی برای همیشه خطر قرمز بکشد و بعد از اخراج موقت، نام او را در فهرست مازاد تیمش در بازار زمستانه قرار بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری