football360 logo

داستان عاشقانه ادامه می‌یابد؛ کین، مرد وفادار به سفیدهای لندن

05 بهمن 1401 ساعت 11:569 نظر
گلزن اول تیم ملی انگلیس به احتمال زیاد در تاتنهام می‌ماند.

به گزارش فوتبال 360، پیشنهاد منچستریونایتد از همان روزهای اول درخشش مهاجم ملی‌پوش تاتنهام روی میز سران این باشگاه قرار داشت. این فقط یک شروع برای پروژه سخت حفظ هری کین در تاتنهام به شمار می‌رود چرا که نام‌های بزرگ دیگری مانند منچسترسیتی، چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم به لیست مشتریان همیشگی کین اضافه شدند و این مهاجم همواره و با هر درخشش در ترکیب تیم باشگاهی و ملی‌اش به شدت مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار داشته است. او با وجود گلزنی‌های مداوم و در اختیار داشتن رکوردهای معتبر هرگز به جامی دست پیدا نکرده و همین موضوع همواره تردیدها را برای ماندن او در تاتنهام زنده نگه می‌دارد. با این حال کین در تاتنهام ماند و اکنون «دیوید اورنشتاین» خبرنگار سرشناس فوتبالی ادعا می‌کند مهاجم سفیدهای لندن باز هم در آستانه تمدید با باشگاه محبوبش قرار دارد. تمام این وفاداری و ماندن در جمع سفیدها بدون بردن حتی یک جام فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد؛ هری کین عاشق تاتنهام است!

پیشنهادهایی که می‌آیند و می‌روند

سیتی در مقطعی به شدت برای جذب او تلاش کرد اما اکنون با ارلینگ هالند نیاز چندانی به کین نمی‌بیند. بایرن مونیخ هنوز هم به پیدا کردن جانشینی برای روبرت لواندوفسکی می‌‌اندیشد و نام کین در بین گزینه‌های مد نظر این باشگاه به چشم می‌خورد. رئال مادرید هم کماکان هر از گاهی به خرید او نزدیک عنوان می‌شود. در بین همه مشتریان اما منچستریونایتد که به شدت در پی استخدام یک گلزن بزرگ است، بیش از دیگران به خرید هری کین از تاتنهام علاقه‌مند عنوان می‌شود. پیشنهادهای رسمی برای جذب کین سال‌هاست که دفتر دنیل لوی را شلوغ کرده و این پیشنهادها می‌آیند و می‌روند و آنچه ماندنی بوده و به نظر می‌رسد ماندنی هم خواهد ماند، ستاره خط حمله تاتنهام است. نبردن جام برای مهاجمی مانند کین یک خلا بزرگ در کارنامه فوتبال او قلمداد می‌شود و شاید این خلا باز هم پای وسوسه رفتن را به اندیشه‌های مهاجم انگلیسی بکشاند اما این وسوسه‌ها هنوز نتوانسته‌اند رنگ پیراهن تیم باشگاهی او را تغییر دهند. جدیدترین پیشنهاد اما برای تغییر رنگ نیست و گفته می‌شود تاتنهام پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه ستاره تیمش را با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه خواهد کرد. اتفاقی که کین را به یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های دوران فوتبالش می‌رساند.

گزارش اورنشتاین

خبرنگار سرشناس آلمانی دنیای فوتبال مدعی است باشگاه تاتنهام در صدد تمدید با کین پس از پایان ژانویه است. او در گزارشش عنوان می‌کند هیچ مذاکره جدی‌ برای تمدید قرارداد با کین از تابستان 2021 صورت نگرفته اما اکنون شرایط تغییر کرده و قرار است باشگاه برای حفظ گلزن اول خود پس از ژانویه دست به کار شود. اورنشتاین می‌گوید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هری کین برگه تمدید قرارداد با تیم فعلی‌اش تا سال 2024 را امضا خواهد کرد. البته اتفاقات خاصی مانند پیشنهادهای اغوا کننده تیم‌هایی که ظرفیت بیش‌تری برای بردن عناوین دارند همواره در مسیر زندگی حرفه‌ای هری کین بوده اما تاکنون این اتفاقات خاص منجر به انتقال او نشده و کین جمع سفیدهای لندن را ترک نکرده است.

بمان و اسطوره شو

شاید جامی را با تیم باشگاهی نبرده باشد و شاید تاتنهام به اندازه ظرفیت هری کین به او افتخار نبخشیده است. با این حال فوتبال حرفه‌ای هنوز هم با مصادیق وفاداری و تعصب مواجه می‌شود و تصمیم نهایی کین در رابطه با ماندن یا ترک تاتنهام مشخص خواهد کرد آیا او در ردیف وفاداران ابدی قرار خواهد گرفت یا خیر! اگر تاتنهام را به مقصد هر تیم دیگری ترک کند، شاید خیلی زود به عناوینی برسد که در تیم قبلی آرزویش را داشت اما اگر تصمیم به خراب کردن رویاهای هواداران تیمش نگیرد، آن‌ها، کین را اسطوره خطاب خواهند کرد. کین میان اسطوره شدن و بردن عناوین باید یکی را انتخاب کند. کسب افتخار تیمی برای هر بازیکنی ارزشمند خواهد بوداما مهاجم سفیدها مجبور شده این مقوله ارزشمند را به قیمت دل کندن از خانه‌ای به دست بیاورد که در آن بزرگ شده و رشد کرده است. انتخاب اسطوره شدن اما ویژگی‌های خاص خودش را دارد. هری کین می‌تواند در تیم محبوبش بماند، اسطوره شود و شاید در آینده موفق شود خاطراتش در تاتنهام را با بردن یک عنوان شیرین، ماندنی‌تر کند. او می‌تواند هنوز هم به عناوین فردی خودش دلگرم بماند و حسرت نبردن جام را با قدم زدن در کریدور ورزشگاه خانگی و فکر کردن به موفقیت باشگاه محبوبش درون زمین پشت سر بگذارد. در صورت به حقیقت پیوستن ادعای دیوید اورنشتاین، سران باشگاه لندنی باید از همین حالا به فکر ساخت تندیس او برای تالار مشاهیر باشگاه باشند و شاید پایین این تندیس به جای شمردن گل‌ها و موفقیت‌هایش در پیراهن تاتنهام بنویسند او کسی بود که در اوج آمادگی به منچستریونایتد، رئال مادرید، چلسی، منچسترسیتی و بایرن مونیخ و تمام عناوینی که در این تیم‌ها انتظارش را می‌کشیدند نه گفت تا عشقش به باشگاه را به اثبات برساند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری