football360 logo

«مطهری» در چالش با پیرمردها؛ بعد از «شجاعی» نوبت به «صادقی» رسید

04 بهمن 1401 ساعت 18:302 نظر
هافبک باتجربه نساجی مازندران برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر به دنبال حضور در تیم دیگری است.

به گزارش فوتبال 360، نساجی مازندران در نقل‌وانتقالات زمستانه 2 خروجی اجباری داشت و محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت نام‌شان از فهرست نساجی خارج شد اما به جز این 2 بازیکن، مسعود شجاعی دیگر خروجی سرشناس مازنی‌ها بود، هافبک باتجربه و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که جایی در تفکرات حمید مطهری نداشت و نتوانست به مانند فصل گذشته در ترکیب نساجی اثرگذار باشد و همین مسئله باعث جدایی شجاعی شد.

مسعود شجاعی آخرین خروجی نساجی در بازار زمستانه نیست و روز گذشته نام یک بازیکن باتجربه دیگر هم در فهرست خروجی‌های تیم قائمشهری قرار گرفت؛ اکبر صادقی که در 2 فصل اخیر یکی از هافبک‌های تاثیرگذار تیم نساجی بوده و از نیم‌فصل دوم لیگ بیستم به ترکیب مازنی‌ها اضافه شد و توانست نقش مهمی در میانه میدان نساجی پیدا کند، به دلیل اختلافاتی که با حمید مطهری دارد، قادر به ادامه همکاری با تیم نساجی نیست و در مسیر خروج از این تیم قرار گرفته است.

پایان کار «صادقی» در قائمشهر با 51 بازی؟

هافبک 37 ساله و همدانی تیم نساجی مازندران که کاپیتان سوم نساجی هم در نیم‌فصل نخست به‌شمار می‌رفت و بعد از حامد شیری و مسعود شجاعی، مسئولیت رهبری تیمش را برعهده داشت و در میانه میدان نقش مهمی را ایفا می‌کرد، در طول 2 فصل اخیر که در تیم نساجی حضور داشته، برای این تیم در 51 بازی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران به میدان رفته که آمار جالب‌توجهی است.

صادقی در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم، در 9 بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در یک بازی هم در نقش یار جانشین به ترکیب نساجی اضافه شد. او همچنین سابقه بازی در فینال سوپرجام فوتبال ایران را دارد. هافبک باتجربه نساجی در دوران حضورش در این تیم قائشمهری، توانست فصل گذشته همراه نساجی عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند و یکی از مهره‌های مورد اعتماد ساکت الهامی به‌شمار می‌رفت اما حالا گفته می‌شود که او اختلافات شدیدی با حمید مطهری دارد و این اختلافات باعث جدایی او از نساجی شده است.

بازگشت به آغوش «ساکت» یا سفر به اراک؟

اکبر صادقی در شرایطی تصمیم به جدایی از نساجی گرفته که هنوز نیم‌فصل دیگر از مدت زمان قراردادش باقی‌مانده اما گفته می‌شود با توجه به عدم تمایل طرفین برای ادامه همکاری، صادقی مشکلی برای جدایی از تیمش نخواهد داشت. در فاصله 48 ساعت تا پایان کار پنجره نقل‌وانتقالات زمستانه از هوادار تهران به عنوان مقصد احتمالی هافبک باتجربه نساجی یاد می‌شود و با توجه به سابقه همکاری موفق ساکت الهامی و اکبر صادقی، دور از ذهن نیست که بار دیگر این هافبک باتجربه بخواهد زیرنظر الهامی کار خود را دنبال کند.

هافبک کهنه‌کار فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل صبای قم، شهرخودرو، ذوب‌آهن و نفت تهران را دارد، حالا در آستانه پذیرفتن یک چالش جدید است. البته که هوادار تنها مشتری اکبر صادقی در بازار زمستانه نیست و گفته می‌شود مهدی رحمتی هم در حال ارزیابی شرایط همبازی سابق خود در تیم شهرخودرو است و به جز هوادار تهران، تیم آلومینیوم اراک هم قصد دارد برای جذب اکبر صادقی اقدام کند که باید دید از میان این 2 تیم صادقی برای ادامه مسیر فوتبالی چه تصمیمی خواهد گرفت؛ همکاری دوباره با ساکت الهامی یا پذیرفتن یک نقش تازه در کنار مهدی رحمتی بعد از دوران موفق در شهرخودرو.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری