football360 logo

تغییر قهرمان برای سانتوس؛ سرمربی سابق رونالدو بالای سر لواندوفسکی

04 بهمن 1401 ساعت 17:264 نظر
سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی جدید لهستان معرفی شد

به گزارش فوتبال 360، فوتبال لهستان با شکوفایی هر نسل خود شاهد ستاره‌هایی است که هر از گاهی در آسمان ورزش این کشور رصد می‌شوند و به دلایل مختلف فرصت درخشش در عرصه ملی را چندان نمی‌یابند. این رویه قرار است تغییر کند و تیم ملی لهستان با انتخاب سرمربی تیم قهرمان جام ملت‌های اروپا در صدد بهره بردن از سال‌های آخر درخشش روبرت لواندوفسکی است. فرناندو سانتوس با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال لهستان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب شد.

تعویض قهرمان

او که از شرایط سخت و پیچیده کار کردن با فوق‌ستاره بزرگی مانند کریستیانو رونالدو تجربیات زیادی دارد، اکنون با تغییر تیم ملی شاهد یک بازیکن بزرگ دیگر در تیمش خواهد بود. البته ویژگی‌های شخصیتی ستاره جدید و حجم رسانه‌ای او خیلی با رونالدو فرق دارد اما در بزرگ و قهرمان تیم بودن لواندوفسکی هم نسخه دیگری از رونالدوست و سانتوس باز هم در تیمش شاهد بازیکنی خواهد بود که با سایر بازیکنان تیم فاصله دارد. او با تغییر تیم ملی در واقع قهرمانش را تعویض کرده و از این به بعد به جای گلزنی رونالدو باید به گلزنی روبرت لواندوفسکی چشم بدوزد.

وظیفه‌ای به بزرگی ارتقای فوتبال یک کشور

لهستان با استخدام سانتوس خیز معنی داری به سمت موفقیت در رقابت‌های بزرگ برداشته است. انتخاب سرمربی سابق پرتغال به وضوح نشان از عزم فوتبال لهستان برای مدعی بودن در رقابت‌های بین المللی دارد. البته امکانات او در ترکیب تیم جدیدش نسبت به پرتغال به شدت کم‌تر می‌شود و در حقیقت مرد 68 ساله پرتغالی یک آزمون سخت را برای آخرین سال‌های سرمربیگری برگزیده است؛ آزمونی که موفقیت در آن از کارنامه او دفاع خواهد کرد و شاید سرزنش‌ها برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو را هم از تیتر خبرهای مربوط به سانتوس کم کند. ماموریت سانتوس در لهستان سخت خواهد بود و او باید تیمی در ورطه انزوا را به سطح اول رقابت‌های بزرگ دنیا باز گرداند. فقط زمان معلوم می‌کند سانتوس در این آزمون بزرگ چه نمره‌ای خواهد گرفت و آیا باید لهستان را مدعی بعدی میادین بین المللی بدانیم یا این که پروژه دشوار او در تیم ملی جدید شکست خواهد خورد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری