football360 logo

تصمیم غیرمنتظره برای مهم‌ترین بازی هفته؛ ورود تماشاگران ممنوع!

04 بهمن 1401 ساعت 18:5870 نظر
باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی اعلام کرد که دیدار هفته هفدهم خود مقابل پرسپولیس را در غیاب تماشاگران برگزار می‌کند.

به گزارش فوتبال 360، تب بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها داغ شده و ابتدا اعلام شد که قرار است تقابل استقلال و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگران برگزار شود و سپس خبر برگزاری دیدار تیم‌های نساجی مازندران-سپاهان اصفهان به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و مصاف تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان-تراکتور تبریز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حضور تماشاگران منتشر شد و انتظار می‌رفت سایر دیدارهای هفته هفدهم هم در حضور هواداران به انجام برسد.

هواداران پرسپولیس چشم‌انتظار بیانیه رسمی باشگاه فولاد خوزستان بودند تا از چگونگی حضورشان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز مطلع شوند اما در یک تصمیم غیرمنتظره، بیانیه باشگاه فولاد با آنچه که هواداران خود این باشگاه و البته هواداران پرسپولیس می‌خواستند متفاوت بود و به مانند دیدارهای قبلی، همچنان ورزشگاه شهدای فولاد قرار نیست پذیرای هواداران باشد.

باشگاه فولاد خوزستان در اطلاعیه خود اعلام کرده است: ««بدین‌وسیله به اطلاع هواداران فولاد خوزستان و فوتبال‌دوستان می‌رساند؛ با توجه به اعلام مسئولان ذی‌ربط، دیدار روز جمعه مورخ 7 بهمن 1401 تیم فولاد مقابل پرسپولیس تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود».

فولادی‌ها بعد از رویارویی با پرسپولیس، باید به تبریز سفر کنند و در دیدار بعدی که در خانه باید به انجام برسانند، شاگردان جواد نکونام باید برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی کنند و گفته می‌شود برای این مسابقه قرار است ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برای حضور تماشاگران آماده شود. در بخش پایانی اطلاعیه امروز باشگاه فولاد آمده است: «امیدواریم در دیدارهای آتی شاهد حضور پرشور هواداران فهیم فولاد خوزستان و فوتبال‌دوستان در ورزشگاه اختصاصی باشگاه باشیم».

با توجه به اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی باشگاه فولاد، حالا تکلیف حضور یا عدم حضور تماشاگران در 4 مسابقه از هفته هفدهم لیگ برتر مشخص شده و سرنوشت 4 بازی دیگر همچنان نامشخص است. تا به این‌جا، تنها تقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس که مهم‌ترین تقابل هفته هفدهم به شمار می‌رود قرار است روز جمعه در غیاب تماشاگران به انجام برسد و در سایر دیدارها، تماشاگران منعی برای حضور در ورزشگاه‌ها ندارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری