football360 logo

بدیمن‌ترین پاس گل سال؛ «صادقی» غایب بزرگ پرسپولیس در اهواز؟

04 بهمن 1401 ساعت 13:3028 نظر
بعد از درخشش در هفته پایانی نیم‌فصل نخست، «سعید صادقی» هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگردد.

به گزارش فوتبال 360، نیم‌فصل نخست هم به پایان رسید و رقابت‌های نیم‌فصل دوم هم آغاز شده اما هنوز سعید صادقی نتوانسته به فرم ایده‌آلی که موردپسند هواداران پرسپولیس است، برسد و از روزهای آرمانی خود در گل‌گهر فاصله گرفته است. صادقی که فصل گذشته تا پایان نیم‌فصل نخست، 3 گل زده بود و 3 پاس گل هم در کارنامه او در تیم گل‌گهر به‌چشم می‌خورد، نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم را در پرسپولیس با ثبت 2 گل و یک پاس گل به پایان برد.

صادقی در دیدار هفته پانزدهم برابر نساجی مازندران توانست اولین پاس گل خود در پرسپولیس را به‌ثبت برساند، پاس گلی که توأمان با مصدومیت او بود و ستاره باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت نتوانست حتی یک نیمه کامل برابر نساجی مازندران به میدان برود. بعد از این مصدومیت، انتظار می‌رفت که سعید صادقی بازگشت زودهنگامی به ترکیب پرسپولیس داشته باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

180 دقیقه دور از فهرست پرسپولیس

سعید صادقی در بازی تیمش برابر ون‌پارس اصفهان سکونشین بود و عملکرد همبازیان خود را نظاره‌گر بود، بازیکنی که یحیی گل‌محمدی امیدوار بود بعد از استراحت برابر ون‌پارس اصفهان بتواند برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان از او استفاده کند اما میزان مصدومیت صادقی بیش از حد تصور گل‌محمدی بود و وینگر سرخ‌پوشان پایتخت مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را هم حتی پیدا نکرده تا در 2 بازی متوالی غایب در فهرست پرسپولیس باشد.

سرخ‌پوشان پایتخت تمرینات خود را برای رویارویی با فولاد خوزستان آغاز کرده‌اند اما نکته مهم درباره تمرینات پرسپولیس، عدم بازگشت سعید صادقی به تمرینات گروهی است، به طوری‌که صادقی روز گذشته در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس غایب بود و گفته می‌شود احتمالاً او نتواند برای بازی حساس با فولاد خوزستان همراه تیمش در سفر به اهواز باشد و در صورت رسیدن به شرایط بازی، شاید در ترکیب اولیه پرسپولیس برای رویارویی با فولاد خوزستان قرار نگیرد.

در انتظار رونمایی از آلترناتیو «صادقی»؛ نوبت به بازی «آل‌کثیر» می‌رسد؟

وینگر باتجربه پرسپولیس شرایط نامشخص برای دیدار با فولاد خوزستان دارد اما در صورت غیبت احتمالی او، شمار غایبان پرسپولیس در اهواز به عدد 2 می‌رسد، چون سروش رفیعی هم به دلیل 4 اخطاره بودن قادر همراهی تیمش در دیدار با فولاد خوزستان نیست. گفته می‌شود در صورت عدم حضور صادقی در برابر فولاد، یحیی گل‌محمدی قصد دارد از محمد عمری یا امید عالیشاه در پست وینگر استفاده کند و یک مهاجم تخصصی به ترکیب تیمش اضافه نماید.

عیسی آل‌کثیر و شیخ دیایاته به شرایط مسابقه رسیده‌اند و دیدار حساس برابر فولاد شاید بهترین فرصت برای رونمایی از آرایش تازه خط حمله پرسپولیس باشد، البته که بعید به نظر می‌رسد گل‌محمدی فعلاً بخواهد از هر 2 مهاجم تیمش به صورت همزمان در ترکیب پرسپولیس استفاده کند و احتمالاً از میان آل‌کثیر و دیاباته، یک بازیکن در صورت نرسیدن سعید صادقی به ترکیب پرسپولیس در دیدار با فولاد، به جای او برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری