football360 logo

اوج هیجان در قعر جدول/ دربی سرنوشت‌ساز در سیرجان

06 بهمن 1401 ساعت 16:004 نظر
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) با انجام 6 بازی حساس به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر امروز با انجام 2 مسابقه آغاز می‌شود و در ادامه دیدارهای این هفته، قرار است فردا در مهم‌ترین مسابقه هفته تیم فولاد خوزستان در خانه مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند اما پیش از رویارویی شاگردان جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی که باید آخرین دیدار هفته را برگزار کنند، 5 مسابقه مهم دیگر قرار است به انجام برسد که هم در معادلات بالای جدول حائزاهمیت است و هم در کورس بقا.

تیم «رحمتی» در خانه به دنبال مدعی شدن

آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی بعد از تساوی جنجالی مقابل هوادار، فردا (جمعه) باید در خانه برابر صنعت‌نفت آبادان قرار بگیرد. شاگردان رحمتی در مسابقه فردا به‌دنبال رسیدن دوباره به جمع 5 تیم برتر جدول هستند و سرمربی جوان اراکی‌ها امیدوار است بتواند اولین دبل خود در لیگ بیست‌ودوم را برابر صنعت‌نفت به‌ثبت برساند و به مانند بازی رفت، تیمش با دست پر و کسب 3 امتیاز از میدان مسابقه خارج شود.

صنعت‌نفت آبادان البته در هفته‌های اخیر تیمی متحول‌شده خود را نشان داده و شاگردان ادسون تاوارس با انگیزه کسب پیروزی و امتیاز به اراک سفر می‌کنند. نفتی‌ها بعد از متوقف کردن فولاد، در اندیشه کسب امتیاز مقابل یکی دیگر از تیم‌های صنعتی فوتبال ایران هستند تا بتوانند در جدول موقعیت خود را بهبود بخشند و به بقا در لیگ بیست‌ودوم امیدوارتر شوند. 2 تیم فردا (جمعه) از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

«خمس» تیره‌روزی‌های «تارتار» را تکمیل می‌کند؟

تراکتور تبریز در هفته‌های اخیر روند خوبی را داشته و سرخ‌پوشان تبریزی توانسته‌اند خود را در فاصله 4 امتیازی با تیم چهارم جدول قرار بدهند و حالا برای نزدیک‌تر شدن به کورس مدعیان، شاگردان پاکو خمس فردا در اصفهان به دنبال پیروزی برابر ذوب‌آهن هستند. تراکتور با خمس در 5 بازی اخیر تنها یک شکست در لیگ برتر داشته و سرخ‌پوشان تبریزی به‌دنبال حفظ این روند موفق هستند.

ذوبی‌ها هم در 2 بازی اخیر خود برابر هوادار و پرسپولیس، ناکام در کسب امتیاز و حتی گلزنی بوده‌اند و حفظ این روند مقابل تراکتور می‌تواند باعث سقوط شاگردان مهدی تارتار تا رتبه سیزدهم جدول شود و شاگردان تارتار برای فرار از تحمل سومین شکست متوالی، فردا به کسب امتیاز در خانه امیدوارند تا بتوانند به نیمه اول جدول بازگردند. مصاف ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز فردا (جمعه) از ساعت 14 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به انجام می‌رسد.

دوئل مرگ و زندگی در کرج

پیکان تهران و مس کرمان برگزارکننده یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفدهم هستند. پیکان در رتبه سیزدهم و مس کرمان در جایگاه چهاردهم جدول است و 2 تیم برای فرار از منطقه خطر به کسب 3 امتیاز در مسابقه فردا (جمعه) نیاز دارند. پیکان 2 بازی اخیر خود را با شکست به پایان برده اما در نقطه مقابل، مسی‌ها بعد از کسب برد روحیه‌بخش برابر نفت مسجدسلیمان به‌دنبال کسب پیروزی برابر پیکان هستند تا سیر صعودی خود در جدول را دنبال کنند.

شاگردان مجتبی حسینی و فرزاد حسین‌خانی در دوئل سرنوشت‌ساز فردا برای افزایش شانس بقای خود در لیگ بیست‌ودوم راهی جز کسب پیروزی ندارند؛ مسابقه‌ای که قرار است از ساعت 14 به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. دیدار رفت با برتری 3 گله و قاطع مس در کرمان به پایان رسید که باید دید فردا (جمعه) آیا خودروسازان موفق به جبران شکست سنگین دور رفت خواهند شد یا نتایج خوب مس کرمان برابر پیکان ادامه پیدا می‌کند.

دربی هیجان‌انگیز کرمانی‌ها در سیرجان

گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان باید در قالب دربی استان کرمان به مصاف هم بروند. گل‌گهری‌ها بعد از 2 تساوی پیاپی، برای بازپس‌گیری رتبه دوم جدول و استفاده از لغزش احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد، نیاز به کسب پیروزی در دربی استان کرمان هستند و در نقطه مقابل، مسی‌ها برای نزدیک شدن به رتبه چهارم جدول و تثبیت موقعیت خود در جایگاه پنجم به 3 امتیاز بازی فردا (جمعه) نیاز مبرمی دارند.

2 تیم در بازی رفت در یک بازی پرماجرا به تساوی بدون گل رضایت دادند اما نتیجه تساوی برای هیچکدام از 2 تیم در مسابقه فردا رضایت‌بخش نیست و نیاز گل‌گهر و مس به کسب 3 امتیاز باعث شده تا احتمالاً شاهد یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته در سیرجان باشیم. شاگردان امیر قلعه‌نویی و محمد ربیعی از ساعت 15 در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

معارفه «عنایتی» در مقابل تیم سابق

نفت مسجدسلیمان بعد از برکناری ابراهیم اشکش و انتخاب رضا عنایتی در اولین گام باید در خانه برابر هوادار تهران به میدان برود تا سرمربی جوان نفتی‌ها در برابر تیم سابق خود معارفه شود. نفتی‌ها که برای بقا در لیگ بیست‌ودوم می‌جنگند، برای فاصله گرفتن از قعر جدول راهی جز کسب پیروزی در خانه ندارند و رضا عنایتی امیدوار است در اولین تجربه حضورش روی نیمکت نفت بتواند شگفتی‌سازی کند و تیمش را بعد از 6 باخت متوالی، به پیروزی برساند.

هوادار تهران هم بعد از توقف در خانه مقابل آلومینیوم، به دنبال پیروزی و رسیدن به نیمه بالای جدول است و شاگردان ساکت الهامی امیدوارند با عبور از قعرنشین جدول بتوانند رتبه خود را تک‌رقمی کنند. 2 تیم فردا (جمعه) از ساعت 16 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که باید دید در نبرد رضا عنایتی با تیم سابقش، کدام برنده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری