football360 logo

شایعات آخرین روز نقل و انتقالات؛ مسیر شلوغ بین تهران، تبریز، اصفهان و اهواز

06 بهمن 1401 ساعت 08:1127 نظر
روز آخر نقل و انتقالات نیم فصل، شاید بر خلاف روزهای گذشته شلوغ و پراتفاق باشد.

به گزارش فوتبال 360، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، امشب به پایان می‌رسد و بازیکنان زیادی، هنوز سرنوشت‌شان را نمی‌دانند. جدایی بعضی ستاره‌ها، قطعی شده اما هنوز، باید منتظر توافق و گرفتن رضایتنامه از باشگاه‌شان باشند. حتی اگر بازیکنان لیگ برتری امشب مقصد قطعی‌شان را مشخص نکنند، برای استفاده از سهمیه آزاد باید از باشگاه قبلی‌شان به صورت توافقی جدا شوند.

آیاندا پاتوسی

استقلالی‌ها پس از شکست در خرید ریکاردو آلوز، حالا برای خرید پاتوسی تلاش می‌کنند. استقلال بیشتر از هر تیمی، به خرید پاتوسی نزدیک است. گل‌گهر و مس کرمان هم دیگر تیم‌های خواهان پاتوسی هستند.

وریا غفوری

پس از قطعی شدن جدایی از فولاد، تراکتور جدی‌ترین مشتری وریا به حساب می‌آید، شنیده می‌شود خبر پیوستن این بازیکن به تراکتور امروز (پنجشنبه) اعلام شود. نفت مسجدسلیمان که با رضا عنایتی به دنبال جذب ستاره‌های تازه است، وریا را هم زیر نظر داشت.

سیامک نعمتی

نعمتی بعد جدایی از پرسپولیس، قصد حضور در تیمی بزرگ را دارد. گل‌گهر و فولاد هم، جدی‌ترین مشتریان او محسوب می‌شوند. نعمتی احتمالا پس از توافق نهایی برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، به یکی از این دو تیم می‌رود.

رشید مظاهری

فولاد برای پایان روزهای پرفراز و نشیب درون دروازه، قصد خرید رشید مظاهری را هم دارد. با توجه به حضور فولاد در لیگ قهرمانان، این باشگاه مقصد جذابی برای دروازه‌بان نیم فصل اول سپاهان است.

سیاوش یزدانی

پرونده یزدانی در استقلال، بسته شده اما هنوز برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده و نتوانسته مجوز خروجش را بگیرد. سپاهان، مقصد احتمالی یزدانی در نیم فصل دوم خواهد بود.

کاوه رضایی

به نظر می‌رسید حضور او در استقلال نیم فصل دوم، قطعی باشد اما حالا دورتر از همیشه به این باشگاه است. فقط در صورت اتفاقات عجیب در روز آخر نقل و انتقالات و جدایی سجاد شهباززاده، رضایی دوباره آبی‌پوش می‌شود. هنوز مقصد او در نیم فصل دوم مشخص نیست.

موسی کولیبالی

در فولاد شرایط نامشخصی دارد اما به احتمال زیاد، در این باشگاه ماندگار خواهد شد. در صورت جدایی، نساجی بیشتر از هر باشگاهی به جذب کولیبالی نزدیک است.

سجاد شهباززاده

نیم فصل اول در استقلال عملکردی ناامید کننده داشت و بعید نیست سا پینتو، بخواهد او را از تیم کنار بگذارد. شرایط پیچیده نقل و انتقالات، فعلا باعث شده احتمال ماندن شهباززاده بیشتر از جدایی او باشد.

اشکان دژاگه

هوادار پس از جذب مسعود شجاعی، به خرید اشکان دژاگه هم فکر می‌کند. دژاگه و شجاعی در تراکتور، هم‌بازی بودند و بعید نیست دوباره در هوادار، زیر نظر ساکت الهامی در کنار هم به میدان بروند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری