football360 logo

خشم زلاتان هم از رفتار قهرمانان جهان لبریز شد؛ آرژانتینی‌‌ها لایق احترام نیستند!

06 بهمن 1401 ساعت 09:1834 نظر
زلاتان ایبراهیموویچ در مصاحبه‌ای، نسبت به اتفاقات جام‌جهانی واکنش جالب توجهی نشان داد.
به گزارش فوتبال 360، زلاتان ایبراهیموویچ که این روزها، دقایق پایانی سال‌های حضورش در مستطیل سبز را تجربه می‌کند و مصدومیت امانش را بریده، امیدوار بود با صعود سوئد به جام‌جهانی در معتبرترین فستیوال جهان برای بار دیگر از پیراهن ملی خداحافظی کند اما این اتفاق رخ نداد تا از خانه، شاهد قهرمانی هم‌تیمی سابقش باشد.
آرژانتین که در نهایت جام را بالای سر برد با جشن عجیب و غریب بازیکنانش پس از پایان تورنمنت و همچنین افراط بازیکنانش در استراحت پس از پایان بازی‌‌ها خبرساز شد و حالا زلاتان ایبراهیموویچ که یکی از بازیکنانی است که حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با خود به همراه دارد، در این باره صحبت کرده و معتقد است رفتار بازیکنان آرژانتین، شرم‌آور بوده است.
مسی و دیگر هیچ
زلاتان در مصاحبه با یک شبکه رادیویی متعلق به رادیو ملی فرانسه گفت: «برای کیلیان امباپه که با هت‌تریک در دیدار فینال، تاریخ‌سازی کرد اما دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند، بسیار متاسفم. او نتوانست از عنوان قهرمانی کشورش دفاع کند اما جای نگرانی نیست زیرا او در آینده، جام‌های بسیاری را به ویترین افتخاراتش اضافه خواهد کرد. مسی باید این جام را بالای سر می‌برد و کاملاً استحقاقش را داشت. در آینده، اگر به تورنمنت قطر  برگردید، چه خواهید دید؟ قهرمانی لئو مسی! فقط همین. زیرا سایر بازیکنان رفتار قابل قبولی از خود برجای نگذاشتند.
آنها به گونه‌ای رفتار کردند که گویی از بابت اولین و آخرین قهرمانی‌شان، اطمینان خاطر دارند. آنها دیگر قهرمان جهان نخواهند شد زیرا این رفتاری نیست که شما را به قهرمانی در جهان برساند. آنها نشان دادند لایق احترام نیستند.» چنین صحبت‌هایی، در شرایطی در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد که کمتر از یک سال پیش، زلاتان خود نقش اول حواشی توهین به هاکان چالهان اوغلو، هم‌تیمی سابقش پس از قهرمانی میلان در سری آ بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری