football360 logo

تصمیم غیرمنتظره «یحیی»؛ دفاع چپی که نیامده رفت

06 بهمن 1401 ساعت 11:3038 نظر
مدافع چپ جوان پرسپولیس به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان بازگشت.

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم تصمیم گرفت تا هم نام علی شجاعی و هم نام سعید آقایی را در فهرست مازاد خود قرار بدهد و به دنبال تحولی تازه در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بود. گل‌محمدی در شرایطی تصمیم گرفت تا روی نام شجاعی و آقایی خط قرمز بکشد که تصمیم داشت از علی نعمتی و وحید امیری در پست دفاع چپ در لیگ بیست‌ودوم استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس همچنین از مدیران باشگاه پرسپولیس تا یک مدافع چپ جوان را هم در بازار تابستانه جذب کنند که بعد از بررسی‌های انجام شده، گل‌محمدی نظر به جذب محمدمهدی احمدی داد و از او در دیدارهای پیش‌فصل در پست دفاع چپ استفاده کرد و باتوجه به مصدومیت وحید امیری در آن مقطع زمانی، پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس کار خود در لیگ بیست‌ودوم را در شرایطی آغاز کند که احمدی در پست دفاع چپ قرار است به میدان برود.

21 دقیقه بازی و دیگر هیچ!

محمدمهدی احمدی در دیدار هفته نخست برابر ذوب‌آهن اصفهان روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت و از دقیقه 69 به جای علی نعمتی به ترکیب تیمش اضافه شد و این مدافع چپ 22 ساله امیدوار بود در فرصت کوتاهی که در اختیارش قرار گرفته بتواند نظر مساعد یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کند اما شرایط برای مدافع چپ جوان سرخ‌پوشان پایتخت خوب پیش نرفت و او به جز همان دیدار با ذوب‌آهن، دیگر شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را به‌دست نیاورد.

احمدی در هفته‌های اخیر همواره در فهرست تیمش حضور داشت اما یحیی گل‌محمدی با اعتماد به علی نعمتی و البته استفاده از وحید امیری، تصمیمی برای میدان دادن به مدافع جوان تیمش نداشت و حتی در دیدار جام حذفی برابر ون‌پارس اصفهان هم سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا به نعمتی اعتماد کند تا محمدمهدی احمدی به فکر جدایی در بازار زمستانه بیفتد.

بازگشت قرضی؛ به دنبال اثبات توانایی‌ها به «یحیی»

مدافع چپ جوان پرسپولیس که قرارداد بلندمدتی با سرخ‌پوشان پایتخت دارد، در بازار زمستانه ساز جدایی کوک کرد و به‌دنبال آن بود تا بتواند به صورت قرضی به تیم دیگری برود و فرصت بازی بیشتری را به‌دست آورد. بعد از بررسی چند پیشنهاد مختلف سرانجام احمدی تصمیم گرفت به همان تیمی برود که از آن به پرسپولیس آمده بود و پیشنهاد نفت مسجدسلیمان را پذیرفت.

رضا عنایتی به دنبال جذب یک مدافع چپ برای تقویت ترکیب تیمش بود و تصمیم گرفت تا به سراغ جذب محمدمهدی احمدی برود و قرار است تا پایان لیگ بیست‌ودوم، احمدی برای نفت به میدان برود. مدافع جوان سرخ‌پوشان پایتخت امیدوار است در دوره حضور قرضی‌اش در نفت مسجدسلیمان بتواند توانایی‌های خود را به یحیی گل‌محمدی اثبات کند تا بلکه در بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس شانس بازی بیشتری را در این تیم به‌دست آورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری