football360 logo

تمجید بی‌سابقه کاپلو از رقیب در آستانه بازی بزرگ؛ یادآور روزگار یکه‌تازی گرگ‌ها

07 بهمن 1401 ساعت 00:364 نظر
صلابت ناپولی، فابیو کاپلو را به یاد روزگار قهرمانی رم تحت هدایت خودش می‌اندازد.
به گزارش فوتبال 360، یکشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، ناپولی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته، میزبان رم است و درحالی که پارتنوپی با اختلاف امتیاز قابل توجهی نسبت به رقبا در صدر جدول ایستاده است، رم در صورت کسب 3 امتیاز این دیدار حساس خارج از خانه، اختلافش با رقیب را به 10 امتیاز افزایش خواهد داد.
شاگردان ژوزه مورینیو که قادر خواهند بود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، تقریباً شانسی برای حضور در کورس قهرمانی و رسیدن به صدر جدول بالاتر از ناپولی ندارند و کمتر تیمی است که این فصل قادر باشد مقابل تیم بی‌رحم اسپالتی خودی نشان دهد. در صورت پیروزی ناپولی، فاصله این تیم با گرگ‌های پایتخت به 16 امتیاز خواهد رسید و کاپلو تمام امتیاز این اوج‌گیری بی‌سابقه را به سرمربی تیم، لوچانو اسپالتی می‌دهد.
ضرورت حفظ تمرکز
سرمربی سابق و پرافتخار رم که در مصاحبه با نشریه کوریره دلواسپورت حاضر شده بود، پس از تشبیه شرایط ناپولی با رم در دوران سرمربی‌گری خودش در این تیم، در این باره گفت: «ناپولی باید در نیم فصل دوم هم تمرکز خود را حفظ کند. کار سختی پیش روی پارتنوپی است و آنها هرگز نباید تسلیم شوند. ناپولی صدرنشین جدول است و بسیاری تصور می‌کنند دیگر کار تمام شده است. صدالبته که آنها از حاشیه امنی برخوردار هستند و بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند چه تعهد سنگینی بر گردنشان قرار گرفته است. امتیاز بسیار بزرگ در راه این افتخار، بدون شک سهم سرمربی تیم، لوچانو اسپالتی است.»
لیگ قهرمانان؟ چرا که نه!
ناپولی علاوه بر اسکودتو، یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و در مرحله یک هشتم نهایی، آنها باید مقابل اینتراخت فرانکفورت قرار گیرند. کاپلو در این باره گفت: «لیگ قهرمانان؟ ناپولی این روزها برای تمامی تیم‌های جهان خطرناک است. اگر آنها به همین سبک به پیش بروند، هر افتخاری را به دست خواهند آورد. کوارا و اوسیمن بسیار عالی کار کرده‌اند اما نمی‌توان تلاش سایر بازیکنان را هم نادیده گرفت و باید دید چه کسی پشت ایجاد این موقعیت‌های گلزنی و ریتم دادن به ضربان تیم اسپالتی است. آنها یک تیم هستند؛ یک تیم هماهنگ.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری