football360 logo

رویاپردازی‌های ستاره بوشهری؛ «محبی» و فرصت طلایی برای آقای گلی

07 بهمن 1401 ساعت 11:0419 نظر
ستاره استقلال برای پنجمین‌بار در لیگ بیست‌ودوم موفق شد برای آبی‌پوشان پایتخت گل بزند.

به گزارش فوتبال 360، محمد محبی در دیدار استقلال برابر ملوان در بندرانزلی معارفه شد اما وینگر بوشهری آبی‌ها در هفته دوم ناکام در گلزنی بود و با وجود بازی در پست وینگر و حتی مهاجم هدف نتوانست در اولین بازی‌اش، اولین گل را در پیراهن استقلال بزند اما رفته‌رفته محبی توانست به چهره‌ای محبوب در بین هواداران استقلال تبدیل شود و نیم‌فصل نخست را ستاره آبی‌ها با ثبت 4 گل به پایان رساند.

کوین یامگا و امیرارسلان مطهری در هفته‌های اخیر با گلزنی خود توانستند به نوعی ناکامی محبی در گلزنی را جبران کنند؛ به طوری‌که یامگا توانست با 4 گل زده در کنار محمد محبی به عنوان بهترین گلزن استقلال شناخته شود. البته که ستاره فرانسوی 2 گل هم برای آبی‌ها در جام حذفی به‌ثمر رساند و در 2 بازی هم در نقش گل‌ساز درخشید تا محبی با 4 گل زده و یک پاس گل عملکردی به مراتب ضعیف‌تر از یامگا در فصل جاری داشته باشد.

موتور «محبی» دوباره روشن شد؟

محمد محبی اولین گل خود در استقلال را در هفته ششم به‌ثمر رساند و بعد از دیدار با نساجی، در 2 بازی متوالی مقابل گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد و حالا با درخشش در دیدار روز گذشته برابر ملوان بندرانزلی در روزی‌که محبی بار دیگر به ترکیب اصلی استقلال بازگشته بود، هواداران استقلال امیدوارند که ستاره تیم‌شان به روزهای اوج خود بازگردد و بتواند روند گلزنی‌های سریالی خود را از سر بگیرد.

محبی با گلزنی برابر ملوان توانست شمار گل‌هایش در لیگ بیست‌ودوم را به عدد 5 برساند تا بالاتر از کوین یامگا 4 گله و امیرارسلان مطهری 3 گله، بهترین گلزن استقلال در فصل جاری لیگ برتر شود. البته که هنوز برای رسیدن به عنوان برترین گلزن استقلال در فصل جاری، محمد محبی باید تلاش کند تا شمار گل‌هایش را افزایش دهد و بیشتر از 6 گل برای آبی‌ها به‌ثمر برساند.

ستاره استقلال در سودای کفش طلا

محمد عباس‌زاده که با 6 گل زده صدرنشین جدول گلزنان است، به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به همراهی تراکتور تبریز نیست و گفته می‌شود حتی هفته آینده هم دور از ترکیب تراکتور خواهد بود. یورگن لوکادیا هم دیگر 6 گله لیگ برتر فوتبال ایران است، دیگر در پرسپولیس حضور ندارد تا رقیب اصلی محمد محبی در راه رسیدن به صدر جدول گلزنان، حامد شیری مدافع تیم نساجی باشد که با 5 گل زده در جایگاه سوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

محبی در حال حاضر برابر با حامد شیری 5 گل زده در مسیر رسیدن به صدر جدول گلزنان است. البته که ستاره استقلال با یک پاس گل آماری بهتر از شیری دارد. استقلال در 3 هفته آینده باید برابر تیم‌های مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران به میدان برود که همگی جزو تیم‌های نیمه پایین جدول هستند و محمد محبی این فرصت را دارد تا با تداوم درخشش خود در ترکیب استقلال بتواند عباس‌زاده و لوکادیا را پشت سر بگذارد و به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری