football360 logo

پایان شیرین وینی و رفقا در برنابئو؛ ماکتی از فینال 2014

07 بهمن 1401 ساعت 09:5611 نظر
رئال مادرید مقابل اتلتیکو تسلیم نشد و به دراماتیک‌ترین شکل ممکن صعود کرد.

به گزارش فوتبال 360، وقتی آلوارو موراتا، نبرد رودرروی 2 خائن مقابل کورتوا را به سود خودش خاتمه داد و در برنابئو به شادی گل پرداخت، کسی تصور نمی‌کرد سرنوشت فینال فصل 2014-2013 لیگ قهرمانان باغلظت کم‌تر در انتظار دربی مادرید در یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا باشد اما رئال باز هم دیرهنگام بازی را به تساوی کشاند و در وقت‌های اضافه کار را تمام کرد.

 شانزدهمین گل موراتا در برنابئو

 همه چیز از گل موراتا شروع کرد. او برای شانزدهمین بار در برنابئو گل زد و جالب این که فقط برای دومین بار مقابل رئال در این ورزشگاه، تور دروازه را لرزاند. بار اول، او در نقش بازیکن یوونتوس گل تساوی و در واقع صعود تیمش به فینال فصل 2015-2014 را زده بود. آلواریتو فقط در آلیانز یوونتوس، بیش از برنابئو گل زده است. گل او به طولانی‌ترین روند گل نزدن اتلتیکو به رئال در خانه سفیدها خاتمه داد و آن‌ها پس از 4 بازی در دربی خارج از خانه گل به ثمر رساندند. البته عدد 4 الزاما برای اتلتی خوش یمن نبود چون این تیم پس از ثبت رکورد 4 حضور متوالی در نیمه‌نهایی جام حذفی از زمان تغییر شکل برگزاری بازی‌ها (رکوردی همراه بیلبائو) از رسیدن به جمع 4 تیم این جام بازماند.

هت‌تریک کریم

رئال که با گل استثنایی رودریگو از کابوس حذف رها شده و بازی را به وقت اضافه کشانده بود با گل بنزما پیش افتاد. کریم اخیرا کم فروغ شده موفق به ثبت یک هت‌تریک شد؛ به این معنا که بعد از ثبت گل دوم رئال در این بازی تبدیل به بازیکنی شد که هر 3 گل اخیر سفیدها در وقت‌های اضافه یک رقابت حذفی را به ثبت رسانده؛ به ترتیب مقابل چلسی و سیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان و حالا مقابل اتلتی

زهر وینی 

وینیسیوس جونیور برزیلی که در ادامه جنجال‌های مربوط به توهین نژادی، قبل از بازی به شدت مورد هجوم هواداران اتلتی قرار گرفته و عروسک‌هایی به شکل او توسط هواداران رقیب به آتش کشیده شده بود با زدن یک گل دیرهنگام علاوه بر پاسخ دادن به توهین هواداران رقیب، مزد بازی خوبش را هم گرفت. آمار نشان می‌دهد او با 4 گل، 3 پاس گل و خلق 18 موقعیت، سومین بازیکن موثر لالیگا نام دارد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری