football360 logo

انتقام به سبک وینیسیوس؛ والس آخر

07 بهمن 1401 ساعت 11:5515 نظر
وینیسیوس با درخشش و گلزنی برابر اتلتیکومادرید انتقام خود را از هواداران این تیم گرفت.

به گزارش فوتبال 360، پنجشنبه گذشته و در آستانه برگزاری دیدار حساس رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا دوباره ستاره برزیلی رئال مادرید کانون توجهات شد. اقدام‌های نژادپرستانه، نفرت‌انگیز و کاملا غیراخلاقی برخی از هواداران اتلتیکومادرید که روز پنجشنبه علیه وینیسیوس تکرار شد، واکنش بسیاری از چهره‌های ورزشی در اسپانیا را در پی داشت. هرچند هواداران تیم دوم مادرید از این حمله خود به وینیسیوس سودی نبرده و در نهایت با پذیرش شکست و حذف تیم محبوب خود راهی خانه‌ شدند.

تحقیر شدن به جرم مبارزه با نژادپرستی

 وینیسیوس جونیور از حدود یک سال پیش به این سو به مبارزه با نژادپرستی در ورزشگاههای اسپانیا دست به اقدامات مختلفی زده است و رقص خاص او در شادی پس از گل، به اصلی‌ترین نماد فعالیت این برزیلی در زمینه مبارزه با نژادپرستی تبدیل شده. در این مسیر و جنگ نابرابر مقابل برخی از هواداران افراطی و نژادپرست، هواداران اتلتیکومادرید به بزرگترین دشمن وینیسیوس تبدیل شده‌اند. آن‌ها در یکی از عجیب‌ترین اقدامات خود، پنجشنبه گذشته عروسکی به رنگ سیاه را در حالت به دار آویخته از یکی از پل‌های شهر مادرید آویزان کردند که لباس رئال مادرید با نام و شماره وینیسیوس را به تن داشت! این اقدام بی‌سابقه در کنار شعار «مادرید از رئال متنفر است» با در نوردیدن تمامی مرزهای اخلاقی، حاشیه‌های جدیدی را رقم زد که شاید مهمترین آن‌ها از بین بردن تمرکز ستاره جوان برزیلی در آستانه شهرآورد حساس بود.

انتقام به سبک وینی!

به نظر می‌رسید این اقدام نفرت انگیز تاثیرات فراوانی را روی ذهن وینیسیوس گذاشته و بازی او را نیز بهم بریزد اما در زمین اتفاقات بر خلاف میل هواداران اتلتیکو پیش رفت. وینیسیوس در جریان بازی تلاش فراوانی برای موقعیت‌سازی انجام داد و دوندگی بسیاری داشت اما در ابتدا تحت تاثیر مسائل پیش آمده نمی‌توانست به خوبی روی بازی تمرکز کند. به مرور و با گذشت دقایق وضعیت این ستاره برزیلی بهتر شد و بازگشت رئال مادرید به بازی با گل فوق‌العاده رودریگو، آغازی بود بر رهایی وینیسیوس. این برزیلی 22 ساله در آخرین لحظات بازی در وقت‌های اضافه و دقیقه 121 پس از دریافت توپ در زمین خودی و طی کردن تمام مسیر تا محوطه جریمه اتلتیکو، دروازه یان اوبلاک را برای سومین بار فرو ریخت تا با رقص خود پس از این گل، آب سردی را بر سر آن دسته از هواداران افراطی و نژادپرست اتلتیکومادرید بریزد.
رئال مادرید با پیروزی در دیدار شب گذشته به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید تا منتظر تعیین حریف خود از بین تیم‌های بارسلونا، اتلتیک بیلبائو و اوساسونا باشد. بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری