football360 logo

پایان کار دکتر آبی‌ها با دعوا و جنجال؛ «یزدانی» نمی‌رفت، بیرونش کردند!

07 بهمن 1401 ساعت 00:4558 نظر
باشگاه استقلال برای خروج نام «سیاوش یزدانی» از فهرست آبی‌ها اقدام به فسخ یک‌طرفه کرد.

به گزارش فوتبال 360، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به پایان رسید و آبی‌ها ناکام در اضافه کردن نام بازیکنان مورد نظر کادرفنی بودند و با وجود آنکه تصور می‌شد تا پیش از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی، حداقل یک بازیکن به فهرست استقلال اضافه شود، اما این اتفاق رخ نداد و حالا استقلالی‌ها چشم به استفاده از سهمیه جذب بازیکن آزاد دوخته‌اند اما اصلی‌ترین دلیل ناکامی آبی‌ها در خرید بازیکن جدید، تکمیل بودن فهرست بازیکنان تیم‌شان بود. فهرستی که مدیران باشگاه تلاش کردند تا بعد از توافق با عزیزبک آمانوف و سیاوش یزدانی آن را خالی کنند اما بازیکنان مذبور حاضر به جدایی توافقی نشدند.

اصرار ویژه «آمانوف» و «یزدانی» برای ماندن در استقلال

ریکاردو سا پینتو در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی، صراحتاً برای آمانوف و یزدانی آرزوی موفقیت کرد و تصور می‌شد هر 2 بازیکن تا پیش از اتمام موعد نقل‌وانتقالات زمستانه از استقلال جدا شوند اما توافقات لازم در این زمینه رخ نداد. هافبک ازبکستانی آبی‌ها به دلیل عدم دریافت مطالبات خود حاضر به فسخ قرارداد نشد و در نقطه مقابل، سیاوش یزدانی حاضر به جدایی از استقلال نبود و قصد داشت تا با وجود مخالفت سا پینتو در فهرست استقلال بماند!

یزدانی از عصر امروز همراه با مدیربرنامه‌هایش به دفتر باشگاه استقلال رفت تا در دیداری با علی فتح‌الله‌زاده درباره جدایی‌اش تصمیم‌گیری شود اما با وجود طرح پیشنهادات مختلف، سیاوش یزدانی حاضر به فسخ قراردادش نشد. مدافع 30 ساله و بلندقامت استقلال در شرایطی حاضر به فسخ قراردادش نشد که ژوزه مورایس از حضور او در تیم سپاهان اصفهان استقبال کرده بود اما یزدانی قصد داشت تا در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند و برای جدایی از استقلال رضایت نداد.

بیانیه جنجالی؛ با «یزدانی» یک‌طرفه فسخ کردیم

باشگاه استقلال دقایقی بعد از اتمام پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که پیش از پایان کار پنجره زمستانی، آبی‌ها به صورت یک‌طرفه و البته قانونی قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کردند تا در روزهای آینده با یک بازیکن به صورت آزاد به توافق برسند و نام آن را به فهرست تیم‌شان اضافه کنند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «با وجود این که مدیران باشگاه بر اساس مذاکرات قبلی و اعلام سرمربی محترم، آمادگی لازم برای توافق و فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی را داشتند، اما بازیکن مذکور از انجام این کار سر باز زد. نکته قابل تامل این که به دلیل رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط این بازیکن در گذشته، باشگاه پیش از این هم می‌توانست قرارداد خود با وی را به صورت یک‌طرفه فسخ نماید اما با توجه به صحبت های انجام شده و جهت حفظ شان و جایگاه سیاوش یزدانی، این امر اتفاق نیفتاد».

آبی‌ها با گلایه از رفتار مدافع تیم‌شان ضمن اعلام فسخ قرارداد یک‌طرفه، درباره جذب بازیکن جایگزین هم در بیانیه خود توضیح دادند: «با این حال به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط یزدانی که بر خلاف قرارداد منعقد شده میان او و‌ باشگاه بود، باشگاه استقلال پیش از پایان زمان رسمی و‌ قانونی نقل و انتقالات نیم فصل، قرارداد خود با این بازیکن را فسخ کرد. لازم به ذکر است با تفاهم و تعامل موجود میان مدیرعامل و سرمربی استقلال، مذاکرات با چند بازیکن با کیفیت و موثر ادامه دارد که به زودی با یکی از آن‌ها قرارداد نهایی جهت پیوستن به استقلال امضا خواهد شد».

با توجه به بیانیه باشگاه استقلال، تا پیش از اتمام مهلت پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، تنها قرارداد سیاوش یزدانی فسخ شده و عزیزبک آمانوف همچنان در تیم استقلال کار خود را دنبال خواهد کرد و به نظر می‌رسد که این هافبک ازبکستانی تا پایان لیگ بیست‌ودوم در استقلال ماندنی است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری