football360 logo

گوردون به نیوکاسل پیوست؛ نجات از گرداب «گودیسون پارک»

08 بهمن 1401 ساعت 00:472 نظر
مهاجم جوان انگلیسی به زودی تحت هدایت ادی هاو به میدان خواهد رفت.
به گزارش فوتبال 360، پس از 3 روز غیبت در تمرینات هفتگی اورتون و درحالی که شان دایچ به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده و مایل بود استعداد جوان انگلیسی را در ترکیب تیمش داشته باشد در نهایت مدیران باشگاه نیوکاسل موفق شدند با انتقالی به ارزش 40 میلیون پوند که با بندهای پاداش به 45 میلیون پوند هم می‌رسد، آنتونی گوردون را به خدمت بگیرند.
مهاجم جوان انگلیسی حالا از تیمی که برای سقوط نکردن خواهد جنگید، راهی نیوکاسل شده که تحت هدایت ادی هاو، یکی از مدعیان لیگ برتر انگلیس بوده و به احتمال فراوان فصل آینده را هم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت. گوردون پیش از این و تحت هدایت فرانک لمپارد عدم تمایلش به باقی ماندن در اورتون را به وضوح نشان داده بود و کارش به تحریم تمرینات هم رسیده بود. او یکی از استعدادهای آینده فوتبال انگلیس است و به احتمال فراوان در صورتی که تحت هدایت هاو به اندازه کافی میدان ببیند، با صلاحدید ساوت‌گیت جزئی از ترکیب تیم ملی انگلیس در جام ملت‌های اروپا 2024 یا جام‌جهانی 2026 خواهد بود.
غیبت‌های گوردون درحالی که برای تمرین روز سه‌شنبه موجه شده بود، او در تمرینات روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم غایب بود و درنهایت روز جمعه خبر توافقات میان 2 باشگاه که به زودی رسمی خواهند شد، بر خروجی رسانه‌های معتبر قرار گرفت. گوردون که قابلیت به میدان رفتن در چندین پست فاز تهاجمی را دارد در نقل‌وانتقالات تابستانی مورد توجه چلسی هم قرار گرفته بود و در نهایت درحالی که آبی‌های لندن تور صیادی خود را به حالتی گسترده برای استعدادهای جوان پهن کرده‌اند، گوردون از دستشان گریخت و راهی نیوکاسل شد. نکته جالب توجه اینجاست که توماس توخل  از تحسین‌کنندگان این جوان به حساب می‌آمد و چلسیِ آبراموویچ مایل بود بیش از 60 میلیون پوند برای به خدمت گرفتنش هزینه کند.  

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری