football360 logo

شکست دوباره پرسپولیس به دست بازیکنان سابق؛ خنجر از خودی

07 بهمن 1401 ساعت 23:1157 نظر
2 پرسپولیسی سابق در این فصل، عامل هر 2 شکست این تیم بوده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، حاشیه امن پرسپولیس در جدول لیگ برتر، پس از شکست مقابل فولاد از دست رفت. فاصله پرسپولیس با سپاهان از 5 به 2 امتیاز رسیده و آن‌ها بیشتر از همیشه، سایه نزدیک‌ترین تعقیب کننده را پشت سرشان احساس می‌کنند. گل زیبای روبرتو تورس، باعث شد پس از مسابقه همه از بازیکن تازه فولاد صحبت کنند و کمتر کسی، به پاس دقیق احسان پهلوان دقت کرد. داستان نمایش خوب پرسپولیسی‌های سابق علیه این تیم، این فصل هم توسط چهره‌های تازه‌ای ادامه داشته است. 

زخم کاری

پرسپولیس این فصل، فقط دو شکست داشته و در هر دو باخت این تیم، رد پای بازیکنان سابق‌شان دیده می‌شود. پرسپولیس هفته هفتم در ورزشگاه آزادی، میزبان تراکتور بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل تراکتور در آن مسابقه را، محمد عباس‌زاده زد. بازیکنی که هم برای پرسپولیس بازی کرده و هم در سال‌های گذشته، علاقه زیادی برای بازگشت به این تیم داشته است. این هفته هم پرسپولیس در اهواز، با یک گل به فولاد باخت و سازنده تک گل حریف، احسان پهلوان بود. پهلوان اول فصل بر سر مسائل مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و پیراهن فولاد را پوشید. 6 امتیاز حساس، که شاید در پایان فصل پرسپولیس را برای قهرمانی به دردسر بیندازند.

لیز خوردن جام

پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا بیستم، قهرمان بی‌رقیب لیگ برتر بود. لیگ پانزدهم هم آن‌ها قهرمانی را فقط بخاطر تفاضل گل از دست دادند. فصلی که پرسپولیسی‌های سابق، حسابی برای این تیم دردسرساز شدند و امتیازات حساسی از سرخپوشان گرفتند. مهمترین نمونه، مهدی دغاغله بود. دغاغله که در پرسپولیس دورانی کوتاه و ناموفق داشت، به سایپا رفت و هفته بیست و یکم، با گل دقیقه 91 جلوی پیروزی پرسپولیس را گرفت. پیش از او محمدرضا خلعتبری، در هفته سوم با گلزنی به پرسپولیس، کار این تیم در اصفهان را یکسره و شکست تیم برانکو ایوانکوویچ را قطعی کرد. حسین بادامکی هم هفته بیست و چهارم دروازه پرسپولیس را باز کرد اما سرخپوشان در آن مسابقه، توانستند به بازی برگردند و برنده شوند.

داستان همیشگی

لیگ سیزدهم پرسپولیس، بعد از فولاد دوم شد و یکی از بازی‌های حساسی که جلوی قهرمانی این تیم را گرفت، شکست هفته شانزدهم در تبریز بود. تک گل تراکتور در آن مسابقه را، کریم انصاری‌فرد زد. بازیکنی که پرسپولیس ابتدای لیگ سیزدهم، حاضر به تمدید قرارداد او نشد. فصل پیش هم قهرمانی استقلال، پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم قطعی شد. مسابقه‌ای که سروش رفیعی، گل دوم سپاهان را ساخت. جری بنگتسون، مهاجم پرسپولیس در لیگ پانزدهم پس از جدایی از این تیم، پیراهن ذوب آهن را پوشید و فصل بعد به پرسپولیس گل زد. لیگ چهاردهم، غلامرضا رضایی با پیراهن نفت اجازه پیروزی در هفته اول به پرسپولیس را نداد و مهرداد اولادی در انزلی دروازه تیم سابقش را باز کرد و ملوان 2-1 برنده شد. لیگ دوازدهم مازیار زارع در دیدار جنجالی ملوان و پرسپولیس به تیم سابقش گل زد و پژمان نوری، دیگر پرسپولیسی سابق محسوب می‌شود که چند بار با پیراهن ملوان توانسته مقابل سرخپوشان موفق به گلزنی شود. لیگ یازدهم، محسن خلیلی در تهران با پیراهن مس دروازه پرسپولیس را باز کرد. پرسپولیسی‌های سابقی که در سال‌های اخیر، هر کدام پس از جدایی در مقطعی با این تیم تسویه حساب کرده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری