football360 logo

رابطه «یحیی» و «نعمتی» در تیره‌ترین حالت ممکن؛ حق تمرین نداری!

08 بهمن 1401 ساعت 14:5776 نظر
سرمربی پرسپولیس مجوز حضور «سیامک نعمتی» در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت را نداده است.

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات زمستانه نام 2 بازیکن را در فهرست مازاد خود قرار داد؛ سیامک نعمتی و حامد پاکدل. پاکدل بعد از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس و بخشیدن مطالباتش توانست رضایت‌نامه خود را بگیرد و ساعتی بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس، خبر انعقاد قرارداد پاکدل با تراکتور رسانه‌ای شد تا مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت در تبریز کار خود را دنبال کند و به خط حمله تیم پرستاره تراکتور اضافه شود.

نعمتی اما در شرایطی متفاوت از همبازی سابق خود، بارها در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس شرکت کرد اما باقی‌ماندن 1.5 فصل از مدت قرارداد شماره 88 پرسپولیس باعث شده بود تا مدیران سرخ‌ها به آسانی مجوز خروج بازیکن تیم‌شان را صادر نکردند. محل اختلافات طرفین درباره هزینه رضایت‌نامه سیامک نعمتی بود.

بازیکن مازادی که ماند و نرفت!

مدافع-هافبک پرسپولیس بعد از 6 فصل پر فراز و نشیبی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که مشکلی برای بخشیدن مطالبات خود ندارد اما نمی‌تواند مبلغی را به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند اما گفته می‌شود در طرف مقابل، مدیران پرسپولیس به دنبال دریافت هزینه رضایت‌نامه بازیکن تیم‌شان بودند که نعمتی حاضر به پرداخت این مبلغ نشد و همین مسئله باعث شد تا نام سیامک نعمتی از فهرست پرسپولیس خارج نشود.

سیامک نعمتی در واپسین ساعات نقل‌وانتقالات تلاش زیادی برای جدایی از پرسپولیس داشت و گفته می‌شد تیم‌های فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان هم خواهان او هستند و حتی شایعه انتقال قرضی نعمتی به گل‌گهر هم در رسانه‌ها مطرح شد اما برخلاف انتظار و در شرایطی که یحیی گل‌محمدی نام نعمتی را در فهرست مازاد خود قرار داده بود، او در پرسپولیس ماندنی شد!

«یحیی» به ستاره سابق تیمش چراغ سبز نشان نداد

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران و برگزاری جلسه ریکاوری، با درخواست سیامک نعمتی برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس مواجه شد اما یحیی گل‌محمدی در تصمیمی غیرمنتظره اجازه حضور نعمتی در تمرینات پرسپولیس را صادر نکرد تا مدافع-هافبک سرخ‌پوشان پایتخت در عجیب‌ترین روزهای فوتبالی خود به سر ببرد.

نعمتی امروز بعد از غیبتی 10 روزه در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد اما مجوز حضور در کنار همبازیان خود را به‌دست نیاورد. گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با سرمربی تیم خود هستند تا بتوانند رضایت گل‌محمدی را برای بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس جلب کنند اما فعلاً سرمربی سرخ‌ها اجازه بازگشت بازیکن شماره 88 تیمش را نداده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری