football360 logo

تیم منتخب هفته هفدهم؛ در حد لالیگا!

08 بهمن 1401 ساعت 20:0275 نظر
بالاترین میانگین نمرات تیم منتخب در این فصل، در این هفته به‌ثبت رسید.

به گزارش فوتبال360، هفته هفدهم، هفته درخشش چند ستاره بود. رضا اسدی با 3 گل و 4 پاس‌کلیدی، نمره کامل 10 را دریافت کرد. محمدرضا آزادی 2 گل زد و یک پا‌س گل داد. امین قاسمی‌نژاد برای دومین هفته متوالی گل زد و این هفته یک پاس‌گل هم داد. سعید مهری و ریکاردو آلوز 2 پاس‌گل دادند. سپاهان باز هم با پاس رامین رضاییان و گل امید نورافکن به برتری رسید. اولین شوت روبرتو تورس، بازیکن جدید فولاد در فوتبال ایران گل شد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حسین پورحمیدی/ دروازه‌بان/ آلومینیوم/ نمره 9.13

دومین نمره برتر یک دروازه‌بان در مسابقه‌ای از این فصل را حسین پورحمیدی در این هفته کسب کرد. دروازه‌بان تیم مهدی رحمتی با 9 کلین‌شیت در یک قدمی علیرضا بیرانوند حضور دارد. او این هفته با اینکه گل خورد ولی با 7 مهار شوت که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بود، بهترین دروازه‌بان هفته شد.

رامین رضاییان/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.84

رضاییان در بازی با نساجی، پاس تنها گل بازی را داد. با این پاس‌گل، رضاییان به رتبه سومین پاسور برتر فصل رسید. رامین رضاییان جزو معدود بازیکنانی هم بود که تعداد نبرد پیروزش دو رقمی بود.

روزبه چشمی/ دفاع/ استقلال/ نمره 7.95

بالاترین دقت پاس بین بازیکنان این هفته را روزبه چشمی داشت که 95 درصد از پاس‌هایش سالم به مقصد رسید. چشمی دومین گل فصلش را هم در این هفته زد. او بیشترین نبرد پیروز را هم داشت و موفق‌ترین بازیکن زمین در نبردهای یک‌مقابل‌یک بود. 

میثم تیموری/ دفاع/ مس رفسنجان/ نمره 7.42

بازگشت میثم تیموری به ترکیب اصلی مس رفسنجان خوش‌یمن بود. هر چند که این تیم ترک عادت کرد و 2 گل خورد، تیموری ولی با شوتی از پشت محوطه جریمه، گلی تماشایی زد. این اولین گل تیموری در این فصل بود. همچنین مس گل دوم و تساوی را در حالی دریافت کرد که تیموری را از زمین بیرون کشیده بود.

امید نورافکن/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.90

گل امید نورافکن، 3 امتیاز خارج از خانه دیگر را هم به جمع امتیازهای سپاهان اضافه کرد. نورافکن در این بازی 4 مرتبه با شوت و 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی، دروازه نساجی را تهدید کرده بود. گلزنی در دومین هفته متوالی، تعداد گل‌های این فصل امید نورافکن را به عدد 4 رساند.

سعید مهری/ هافبک/ استقلال/ نمره 8.16

بازی با ملوان، روز درخشش هافبک مورد علاقه سا پینتو بود. بازیکنی که 5 مرتبه با پاس‌های کلیدی برای بازیکنان استقلال موقعیت ساخت و پاس 2 تا از گل‌های بازی را داد. مهری در این هفته 2 شوت هم زد.

ریکاردو آلوز/ هافبک/ تراکتور/ نمره 8.36

آقای‌پاس‌گل لیگ برتر، قصد عقب‌نشینی ندارد. او در بازگشت به ترکیب تراکتور، 2 پاس‌گل دیگر هم داد. حالا آلوز در این فصل 9 پاس‌گل و 42 پاس‌کلیدی داده است. آلوز این هفته بیش از 100 لمس توپ هم داشت. 

روبرتو تورس/ هافبک/ فولاد/ نمره 8.27

کاپیتان سابق اوساسونا برای گلزنی در فوتبال ایران به کمتر از نیم‌ساعت زمان لازم داشت. اولین شوت او در فوتبال ایران تبدیل به گل شد تا خیلی زود کیفیتش را به اثبات برساند. تورس در بازی با پرسپولیس بیشترین شوت(4)، بیشترین شوت در چارچوب(3) و تنها گل بازی را زد. بازیکنی که یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود. 

امین قاسمی‌نژاد/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 8.21

امین قاسمی‌نژاد که در 1.5 فصل گذشته کلا یک گل زده بود، در دو بازی اخیر 2 گل زده است. قاسمی‌نژاد این هفته 3 مرتبه با شوت دروازه مس رفسنجان را تهدید کرد که 2 شوت او در چارچوب بود و یکی هم گل شد. قاسمی‌نژاد 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود و یک پاس‌گل هم داد. 

محمدرضا آزادی/ مهاجم/ آلومینیوم/ نمره 9.50

ستاره این روزهای تیم مهدی رحمتی این هفته 2 گل زد تا در فاصله یک قدمی آقای‌گلی قرار بگیرد. آزادی یک گل از روی نقطه پنالتی و یک گل هم از روی ضربه آزاد و به سبک کریستیانو رونالدو زد. او در بازی با نفت 3 پاس‌کلیدی هم داد تا سومین گل تیمش را هم خودش بسازد.

رضا اسدی/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 10.0

در این فصل فقط محمد عباس‌زاده نمره کامل 10 را از متریکا دریافت کرده بود که در این هفته اسدی نام خودش را کنار عباس‌زاده قرار داد. رضا اسدی در بازی با ذوب‌آهن 3 گل زد و 4 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا به صدر جدول گلزنان هم برسد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری