football360 logo

بهترین عملکرد بازیکنان در یک مسابقه؛ و حالا نمره کامل 10!

09 بهمن 1401 ساعت 17:2851 نظر
در این فصل 9 بازیکن نمره بالای 9 را از متریکا دریافت کردند که عملکردشان را مرور می‌کنیم.

به گزارش فوتبال360؛ رضا اسدی دومین بازیکنی شد که در این فصل نمره کامل 10 را از «متریکا» دریافت کرده است. اسدی درطول 90 دقیقه بازی با ذوب‌آهن، 3 گل زد و 4 پاس‌کلیدی داد. پیش از این، فقط یک بازیکن نمره کامل 10 را در این فصل دریافت کرده بود. محمد عباس‌زاده، دیگر بازیکن تراکتور که او هم هت‌تریک کرده بود. در این هفته، دو بازیکن دیگر هم حسابی درخشیدند تا 3 تا از 9 بازیکنی که بهترین عملکرد را در یک مسابقه از این فصل داشتند، به این هفته اختصاص یابند. 

9- محمدمهدی قنبری؛ ستاره بازی با استقلال

در آخرین بازی دور رفت، استقلال و تراکتور به مصاف هم رفته بودند. ستاره آن دیدار، یک بازیکن 24 ساله از تراکتور بود. بازیکنی که 3 شوت از 4 شوتش در چارچوب استقلال بود و هر 2 گل بازی را هم زد. قنبری یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود.

8- محمد خدابنده‌لو؛ 2گل و یک پاس‌گل در کمتر از نیم‌ساعت!

تنها رقابت نقل‌وانتقالاتی که امیر قلعه‌نویی در ابتدای فصل از استقلال و پرسپولیس برد، خرید این ستاره 22 ساله بود. بازیکنی که مقابل نفت مسجدسلیمان کمتر از نیم‌ساعت بازی کرده بود، ولی در همان فرصت کوتاه 2 گل زد و یک پاس‌گل داده بود.

7- دانیال اسماعیلی‌فر؛ همه گل‌های فصل!

بهترین بازی این فصل دانیال اسماعیلی‌فر، مقابل تیم استانش بود. اسماعیلی‌فر در برد 5 گله پرسپولیس مقابل نساجی، 2 گل زده بود. اسماعیلی‌فر که یک دفاع کناری است، پیش و پس از آن بازی هیچ گل دیگری برای پرسپولیس نزده است.

6- ایمان صادقی؛ پرواز ممنوع!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، فصل خوبی را با ملوان پشت سر گذاشته است. او در 5 تا از 6 مسابقه قبلی کلین‌شیت کرده و گلی نخورده است. بهترین نمایش او اما، در بازی مقابل مس رفسنجان بود که 6 شوت مهار کرد. 4 شوت از 6 مسی‌ها در آن مسابقه، از درون محوطه جریمه زده شده بود.

5- حسین پورحمیدی؛ همان یک شوت کافی بود!

دروازه‌بان آلومینیوم با ثبت 10 کلین‌شیت در این فصل، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده علیرضا بیرانوند است. بهترین نمایش پورحمیدی اما، در مسابقه‌ای بود که گل خورد. پورحمیدی در این هفته با مهار 7 شوت و یک گل خورده، نمایش کم‌نظیری داشت. او یک مهار فوق‌العاده روی پنالتی طالب ریکانی هم داشت.

4- علیرضا حقیقی؛ روزی که رکورد مهار شوت شکست!

در روزی که گل‌گهر 26 شوت به سمت دروازه نساجی زده بود، علیرضا حقیقی با ثبت کلین‌شیت، به تنهایی یک برد را به تیمش هدیه کرد. حقیقی در آن مسابقه با مهار 12 شوت در چارچوب، رکورد بیشترین مهار شوت در یک مسابقه از فصل را شکست.

3- محمدرضا آزادی؛ رونالدو به ایران هم رسید!

محمدرضا آزادی ستاره این روزهای تیم مهدی رحمتی است. بازیکنی که این هفته 2 گل زد تا در فاصله یک قدمی آقای‌گلی قرار بگیرد. آزادی که یک گل از روی نقطه پنالتی و یک گل هم از روی ضربه آزاد و به سبک کریستیانو رونالدو زد، در بازی با نفت 3 پاس‌کلیدی هم داد تا سومین گل تیمش را هم خودش بسازد.

1- محمد عباس‌زاده و رضا اسدی؛ نمره 10!

در این فصل فقط 2 بازیکن نمره کامل 10 را از متریکا دریافت کرده‌اند. دو بازیکنی که با هت‌تریک برای تراکتور، بهترین عملکرد یک بازیکن در مسابقه‌ای از این فصل را ثبت کرده‌اند. محمد عباس‌زاده در بازی با نفت مسجدسلیمان 8 شوت زده بود که 6 شوت او در چارچوب بود و 3 تا از آن‌ها هم گل شده بود. نمایشی که منجر به دریافت نمره کامل 10 شده بود.

در این هفته، رضا اسدی هم نمایشی شبیه به عباس‌زاده داشت. او هر 3 گل تیمش را زد و 4 پاس‌کلیدی هم داد تا دومین بازیکنی باشد که در این فصل نمره کامل کسب می‌کند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری