football360 logo

سپاهان از خواب زمستانه بیدار می‌شود؛ در انتظار بمب‌ترکانی در نقش جهان

09 بهمن 1401 ساعت 11:3018 نظر
به نظر می‌رسد طلایی‌پوشان اصفهانی به دنبال استفاده از 3 سهمیه جذب بازیکن آزاد هستند و طی روزهای آینده قصد دارند از خریدهای خود رونمایی کنند.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان اصفهان در سکوتی غیرمنتظره کار خود را در بازار زمستانه به پایان برد و در حالی‌که تصور می‌شد طلایی‌پوشان اصفهانی براساس خواسته‌های ژوزه مورایس به دنبال جذب بازیکن باشند، اما با وجود خروج 5 بازیکن از فهرست سپاهان، خبری از جذب بازیکن جدید نبود. هر چند که بعید به نظر می‌رسد که سپاهانی‌ها به سادگی از کنار فرصت خرید بازیکن عبور کرده باشند و گفته می‌شود آن‌ها قصد دارند تا در آرامش و به دور از هیاهوی بازار زمستانه از 3 سهمیه جذب بازیکن آزاد خود استفاده کنند.

محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، رناتو داسیلویرا و محمدرضا مهدی‌زاده بازیکنانی هستند که به صورت قطعی از سپاهان جدا شدند و محمدرضا حسینی هم در انتقالی قرضی به گل‌گهر سیرجان پیوست. نگاهی به خروجی‌های سپاهان در بازار زمستانه نشان می‌دهد که آن‌ها در پست دفاع میانی به شدت نیاز به جذب بازیکن دارند چون باتوجه به خروج نام 3 مدافع از فهرست سپاهان، در حال حاضر فقط محمد دانشگر و نیلسون جونیور به عنوان 2 مدافع تخصصی در اختیار سرمربی پرتغالی هستند.

«سیاوش یزدانی»، محتمل‌ترین خرید سپاهان

ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران به طور ویژه از حضور احتمالی سیاوش یزدانی در تیمش استقبال کرد و به نظر می‌رسد باتوجه به مشکلات خط دفاعی سپاهان و کمبود بازیکن در دفاع میانی و البته شرایط یزدانی، شماره 7 سابق آبی‌ها یکی از 3 خرید احتمالی سپاهان در روزهای آینده باشد.

یزدانی که در مسیری مخالف فصل گذشته، حالا چهره‌ای نامحبوب در بین کادرفنی، کادر مدیریتی و البته هواداران استقلال است، در روزهای اخیر از سوی باشگاه استقلال، قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت را فسخ شده دید و در شرایطی که گفته می‌شود مدافع بلندقامت آبی‌ها به دنبال پیگیری حقوقی فسخ یک‌طرفه مدیران استقلال است، اما گویا سیاوش یزدانی چندان امیدی به پیروزی در این پرونده جنجالی ندارد و باتوجه به عدم محبوبیتش در اردوگاه استقلال، تمایلی هم به بازگشت دوباره به جمع آبی‌پوشان ندارد.

مدافع 30ساله به‌دنبال این است تا با دریافت غرامت و باقی‌مانده مبلغ قراردادش تا پایان فصل، به مناقشه‌اش با استقلال پایان بدهد و باتوجه به استقبال مورایس، تمایل دارد تا بار دیگر حضور در سپاهان را تجربه کند و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، باید طی روزهای آینده چشم‌انتظار انتشار تصویر سیاوش یزدانی با پیراهن سپاهان بود.

مسیر «کاوه» به اصفهان کَج می‌شود؟

کاوه رضایی در روز پایانی نقل‌وانتقالات زمستانه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد، آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد در قرارداد رضایی بندی مرتبط با جدایی او به مقصد استقلال گنجانده شده اما روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده در نقش مدیرعامل باشگاه استقلال هرگونه مذاکره با شماره 9 سابق آبی‌ها را تکذیب کرد تا بازگشت رضایی در نیم‌فصل دوم به استقلال منتفی شود.

مهاجم تراکتور در نیم‌فصل نخست که باتوجه به تراکم خط حمله تیمش جایگاهی چندان ثابتی هم در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی خود نمی‌دید، پیگیر مسائل حقوقی مرتبط با فسخ قرارداد خود است و باتوجه به اینکه پیش از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات زمستانه او با تراکتور فسخ کرده، گفته می‌شود در حال حاضر بازیکن آزاد است.

استقلالی‌ها تمایلی به جذب کاوه رضایی ندارند. باتوجه به عدم تمایل آن‌ها، زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی او در سپاهان مطرح شود و نیاز سپاهانی‌ها به جذب مهاجم و ناکامی در خرید رحمان جعفری که آقای گل لیگ یک است، باعث شده تا شانس کاوه رضایی برای حضور دوباره در اصفهان بیشتر شود. رضایی دوران موفقی را در ذوب‌آهن گذراند و حالا بعید نیست به عنوان یکی از 3 خرید سپاهان در روزهای آینده معرفی شود.

زمزمه‌های خرید یک ستاره خارجی در اصفهان

نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، مانوئل فرناندز و الویس کامسوبا خریدهای خارجی سپاهان پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم بودند، بازیکنانی که در نیم‌فصل نخست حضور تاثیرگذاری در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی داشتند اما گفته می‌شود احتمال جدایی داسیلویرا و فرناندز وجود دارد که هافبک پرتغالی در جمع شاگردان مورایس باقی ماند اما رناتو داسیلویرا بعد از توافق با مدیران سپاهان از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شد تا یک جای خالی در فهرست بازیکنان خارجی سپاهان ایجاد شود.

مدیران و البته کادرفنی سپاهان واکنش رسمی به جذب بازیکن خارجی به صورت آزاد نداشته‌اند اما گفته می‌شود که در روزهای اخیر یک مهاجم اروگوئه‌ای از سوی ژوزه مورایس به کادر مدیریتی سپاهان معرفی شده و رایزنی‌ها برای جذب او در حال انجام است. سپاهان در نیم‌فصل نخست در خط حمله شهریار مغانلو و عیسی مرادی را داشت و به نظر می‌رسد که طلایی‌پوشان اصفهانی قصد دارند تا با اختصاص 2 سهمیه جذب بازیکن آزاد خود به خرید مهاجم، خط آتش تیم‌شان را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنند که احتمالاً این 2 سهمیه به جذب کاوه رضایی و یک مهاجم خارجی اختصاص پیدا خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری