football360 logo

بهترین زوج‌های لیگ؛ جدایی زودهنگام

10 بهمن 1401 ساعت 15:0037 نظر
یکی از بهترین زوج‌های لیگ زودتر از آن چه تصورش می‌رفت مجبور به جدایی از همدیگر شدند.

به گزارش فوتبال 360، داشتن یک ستاره گلزن در یک تیم بسیار جذاب است اما داشتن یک زوج جذابیت بیشتری دارد. زوجی هماهنگ که در داخل زمین مانند یک گروه موسیقی ایفای نقش کنند؛ یکی بسازد و دیگری بنوازد. در لیگ برتر ایران در این چند فصل کمتر شاهد زوج‌های موفق و خطرناکی بودیم. تغییر و تحولات تیم‌ها در هر فصل و لژیونرشدن هر بازیکنی که می‌درخشد کمتر این فرصت را داده که شاهد زوج‌هایی باشیم که در چند فصل بتوانند برای تیم‌شان هنرنمایی کنند. اگر بخواهیم به بهترین زوج‌های این فصل لیگ اشاره کنیم باید سفری به تبریز داشته باشیم. همانطور که انتظار می‌رود در تیمی که بهترین گل‌ساز و البته از این هفته بهترین گلزن فصل در آن حضور دارند باید به دنبال بهترین زوج فصل گشت. ریکاردو آلوز و رضا اسدی از ابتدای فصل تا الان به هماهنگی بسیار خوبی با هم رسیده‌اند و حاصل این هماهنگی 4 گل برای تراکتور بوده است.

باتوجه به تفکرات پاکو خمز  و استفاده از رضا اسدی در خط حمله، در هفته‌های آینده باید منتظر گل‌های بیشتری از این زوج جذاب لیگ برتر باشیم. اسدی در صورت ادامه این روند می‌تواند رکورد عجیبی را در فوتبال ایران ثبت کند و بعد از یک فصل بسیار بد در پرسپولیس، به عنوان یک هافبک دفاعی سابق مدعی آقای گلی شود. کاری که با حضور مهندسی مانند آلوز کار خیلی سختی نیست. 

دومین زوج برتر لیگ خیلی زود کارشان به جدایی کشید! در تیمی که لوکادیا بازی می‌کند زوج او بودن کار آسانی است و این کار را دانیال اسماعیلی‌فر بهتر از بقیه بازیکنان انجام داد. اسماعیلی‌فر که از ابتدای حضورش در پرسپولیس نتوانسته بود چندان انتظارات را برآورده کند در زمان حضور لوکادیا نشان داد که برای هنرنمایی نیاز به یک زوج هنرمند دارد. آن‌ها در مدت زمان کوتاه همکاری مشترک‌شان 3 گل به‌ثمر رساندند و مطمئنا در صورت ادامه حضور لوکادیا این آمار می‌توانست به رکورد شیرینی برای پرسپولیس تبدیل شود. اسماعیلی‌فر بعد از جدایی مهاجم هلندی نتوانست تعداد پاس گل‌هایش را بیشتر کند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری