football360 logo

«خمس» در تیم ملی؛ یک شایعه که خیلی زود تکذیب شد

10 بهمن 1401 ساعت 13:3651 نظر
خبر حضور سرمربی تراکتور تبریز در تیم ملی به نظر می‌رسد که صحت ندارد و «خمس» در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند.

به گزارش فوتبال 360، فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف سکان‌دار بعدی تیم ملی را مشخص نکرده و حتی مدیران فدراسیون موضع شفافی در زمینه انتخاب سرمربی داخلی و خارجی نگرفته‌اند و همین مسئله باعث شده تا اسامی گوناگونی در حوالی نیمکت تیم ملی نام‌شان مطرح شود. سرمربیان از داخل ایران و البته چهره‌های نام‌آشنایی که در فوتبال جهان سابقه سرمربیگری دارند.

هکتو کوپر سرمربی سابق تیم‌های ملی مصر و ازبکستان، در چند روز اخیر نامش در حوالی نیمکت تیم ملی خبرساز شده بود اما رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته و در پایان جلسه‌ای که در مجلس شورای اسلامی در آن شرکت کرده بود، به صورت تلویحی و بدون آنکه نامی از کوپر بیاورد، حضور این سرمربی کهنه‌کار آرژانتینی را در تیم ملی تکذیب کرد اما حالا یک شایعه جدید دیگر مطرح شده است!

رسانه‌های اسپانیایی و شایعات جنجالی برای «خمس»؛ از خیخون تا تیم ملی

پاکو خمس سرمربی جدید تراکتور در دوره حضورش در این تیم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و همین عملکرد خوب باعث شده تا شایعات زیادی درباره آینده کاری خمس شکل بگیرد. در همان روزهای نخست حضور این سرمربی اسپانیایی در فوتبال ایران، شایعه بازگشت او به لیگ 2 اسپانیا مطرح شد و گفته می‌شد که اسپورتینگ خیخون به‌دنبال جذب خمس است و رسانه‌های اسپانیایی هم این مسئله را تایید کردند اما سرمربی باتجربه تراکتور در تبریز ماند.

نشریه (AS) که جزو نشریات نام‌آشنای اسپانیایی است، صبح امروز در یک خبر عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد که پاکو خمس نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی ایران است. خبری که به نظر می‌رسید چندان موثق نباشد و تکذیبیه سریع مدیرعامل باشگاه تراکتور نشان داد که هیچ مذاکره‌ای میان مسئولان فدراسیون فوتبال با خمس انجام نشده است.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به شایعات مرتبط با حضور خمس در تیم ملی گفت: «از این موضوع بی خبرم و تاکنون صحبتی در این مورد با ما نشده است.  فعلا که خمس سرمربی تراکتور است و قرار داد 2ساله دارد و تمرکزش روی موفقیت تیم ماست. اگر بعدا پیشنهادی آمد بررسی می کنیم و پاسخ مان را خواهیم داد».

نصیرزاده با اشاره به خبرسازی رسانه‌های اسپانیایی درباره پاکو خمس توضیح داد: «روزنامه‌های خارجی قبلا هم خبرهایی در مورد سرمربی تراکتور زده بودند که واقعیت ندارد. این گونه خبرها فقط تمرکز را از روی تیم ما برمی دارد. به همین خاطر نباید به آن توجه کرد».

تکذیبیه غیرمستقیم فدراسیون فوتبال؛ «خمس» گزینه ما نیست

سایت فدراسیون فوتبال واکنشی نسبت به شایعات مرتبط با پاکو خمس نداشته، البته که در روزهای اخیر هم سایت فدراسیون در نقش تکذیب‌کننده وارد عمل نشده و با وجود طرح اسامی گوناگون، تکذیبیه صادر نشده و حتی خبر مرتبط با نیمکت تیم ملی از سوی سایت فدراسیون، عدم حذف نام کارلوس کی‌روش از فهرست کاندیداهای نیمکت تیم ملی بود.

خبرگزاری ایرنا در خبری اختصاصی و ویژه، بدون آنکه نامی از مسئولان فدراسیون فوتبال بیاورد، تلویحاً تکذیبیه‌ای در زمینه انتخاب پاکو خمس به عنوان سرمربی تیم ملی صادر کرد. در خبر ایرنا آمده است: «از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که خمس در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار ندارد و مذاکره‌ای با این مربی اسپانیایی صورت نگرفته است. باشگاه تراکتور هم که با خمس توانسته در لیگ برتر نتایج قابل قبولی بگیرد هم حضور این مربی را در تیم ملی رد کرده است تا بدین وسیله پرونده حضور خمس هم بسته شود و همچنان انتظارها برای رونمایی از گزینه تیم ایران ادامه داشته باشد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری