football360 logo

کانسلو به بایرن‌مونیخ پیوست؛ زنگ خطر برای ناگلزمن!

10 بهمن 1401 ساعت 17:3810 نظر
ژائو کانسلو، مدافع سیتیزن‌ها پس از به مشکل خوردن با پپ راهی بایرن مونیخ خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، تا ساعاتی دیگر خبر رسمی شدن انتقال ژائو کانسلو به بایرن‌مونیخ پس از انجام تست‌های پزشکی که تا کمتر از 24 ساعت آینده قرار است در باواریا به انجام برسند، منتشر خواهد شد و کانسلو را باید تا پایان فصل در ترکیب باواریایی‌ها ببینیم.
مصدومیت و فرم نامطلوب نصیر مزرویی در کنار احتمال بالای انتقال بنژامن پاوارد در تابستان به مقصد بارسلونا، مدیران بایرن‌مونیخ را قانع کرده تا در پست مدافع کناری، با انتقالی قرضی، ترکیب تیمشان را ترمیم کنند و پس از آنکه بلیند به طور قرضی راهی این تیم شده بود، حالا مدیران بایرن بازیکن دیگری را این بار از مبدا منچسترسیتی راهی آلیانتس آرنا کرده‌اند.
ناگلزمان فرصت چندانی ندارد
انجام چنین انتقال‌های قرضی که مدتشان بیشتر از نیم فصل نیست، زنگ خطر را برای یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن‌مونیخ به صدا درخواهد آورد که مدیران تیم، صرفاً تا پایان فصل به او مهلت خواهند داد و در صورتی که نتایج مد نظرشان را چه در لیگ قهرمانان اروپا، چه بوندسلیگا و چه  جام حذفی کسب نکند، فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود و آنها قصد ندارند خریدهای فعلی را پس از ریخت و پاش بی‌سابقه در تابستان، طبق تفکرات سرمربی جوان و نسبتاً ناموفق این روزهای بایرن انجام دهند.
فقط قهرمانی در لیگ قهرمانان!
بایرن‌مونیخ درحالی که یکی از پر خرج‌ترین باشگاه‌های حاضر در نقل‌وانتقالات تابستانی بود در دومین فصل حضور یولیان ناگلزمن موفق نشده انتظارات را برآورده کند و در حالی که باواریایی‌ها باید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن صف‌آرایی کنند، این تیم پس از 3 تساوی پیاپی حاشیه امن صدر جدول بوندس لیگا را  از دست رفته دیده و چهارشنبه شب باید مقابل ماینتس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان به میدان برود؛ رقابتی که فصل گذشته بایرن حذف مفتضحانه‌ای را در آن تجربه کرد و دستش از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا نیز کوتاه ماند تا این فصل، صرفاً فتح بوندس لیگا مدیران بایرن‌مونیخ را قانع نکند.
پپ، دیگر به او اعتماد نداشت
گفته می‌شود دلیل خروج ناگهانی کانسلو از اتحاد به مشکل خوردن با سرمربی، پپ گواردیولا بوده و هرچند پیش از این درباره چنین انتقالی صحبت نمی‌شد اما مدافع 28 ساله، 3 دیدار اخیر منچسترسیتی را از دست داده و فارغ از اهمیت دیدارها، همواره به ریکو لویس، ناتان آکه و آیمریک لاپورت ترجیح داده شده است. بنابراین خروج او چندان هم غیرقابل تصور به نظر نمی‌رسید اما توافقات در سکوت کامل خبری و به دور از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای میان مدیران بایرن‌مونیخ و سیتی انجام شد. همچنین برخی رسانه‌ها از جمله د اتلتیک، گزارش داده‌اند قرارداد قرضی کانسلو با بایرن‌مونیخ، دارای بند خرید اجباری به ارزش 70 میلیون یورو خواهد بود. کانسلو که قابلیت به میدان رفتن در پست وینگ بک را هم دارد، سال 2019 از یوونتوس به جمع سیتیزن‌ها پیوست و در طول دوران حرفه‌ای خود، پیش‌تر هم سابقه بازی قرضی در والنسیا و اینتر را هم داشته است که البته قرارداد قرضی او در والنسیا دائمی شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری