football360 logo

تمدید قرارداد طولانی‌مدت «نورافکن»؛ رویای پرسپولیس پرید

10 بهمن 1401 ساعت 23:1190 نظر
با تمدید قرارداد طولانی مدت نورافکن و سپاهان، پرسپولیسی‌ها از جذب او در پایان فصل ناامید شدند.

به گزارش فوتبال 360، پرونده حضور امید نورافکن در پرسپولیس، بسته شد و این بازیکن قراردادش با سپاهان را تمدید کرد. نورافکن در سال‌های اخیر، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی بود. آن‌ها ابتدای لیگ بیست و دوم و حتی در نقل و انتقالات زمستانی هم نیم‌نگاهی به جذب او داشتند. با این حال، سپاهان هیچوقت مجوز خروج مدافع چپ تیمش را صادر نکرد. قرارداد نورافکن، تا پایان این فصل اعتبار داشت و سپاهانی‌ها توانستند قبل از اینکه رقبا او را راضی به ترک اصفهان کنند، قرارداد تازه‌ای با نورافکن ببندند.

قرارداد جدید نورافکن و سپاهان، 3 فصل دیگر یعنی تا سال 1405 اعتبار خواهد داشت. این یعنی نورافکن تا پایان لیگ بیست و پنجم هم بازیکن سپاهان است و تیم‌های خواهان او، شانسی برای جذب این بازیکن ندارند. سپاهان با این کار، هم خیالش از نگه داشتن نورافکن را راحت کرده و هم تمرکز یکی مهمترین بازیکنان تیمش برای ادامه فصل را افزایش داده است.

نورافکن این فصل یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بوده و بر اساس سبک بازی این تیم، در دو پست مدافع چپ و هافبک میانی برای ژوزه مورایس به میدان می‌رود. در هر دو بازی آخر سپاهان، نورافکن بیشترین نمره را از سایت متریکا گرفت و بهترین بازیکن زمین شد. اوج‌گیری که سرعت سپاهان در پروسه تمدید قرارداد او را بیشتر کرد و از حالا تا سه فصل آینده، او در اصفهان باقی می‌ماند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری