football360 logo

«کی‌روش» به شایعات پایان داد؛ خداحافظ ایران!

11 بهمن 1401 ساعت 15:32136 نظر
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی با هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبال 360، نیمکت تیم ملی ایران بعد از جام جهانی سکان‌داری نداشت و با توجه به اتمام قرارداد کوتاه‌مدت کارلوس کی‌روش، هواداران فوتبال چشم‌انتظار تعیین تکلیف شرایط نیمکت تیم ایران بودند و شایعات زیادی درباره انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی مطرح شد اما مسئولان فدراسیون فوتبال ترجیح دادند تا در سکوت فرآیند انتخاب سرمربی جدید را پیش ببرند.

هکتور کوپر و پاکو خمس سرمربیانی بودند که در روزهای اخیر نام‌شان مطرح شد اما تلویحا مدیران فدراسیون فوتبال همکاری با این 2 چهره باتجربه را تکذیب کردند اما با این وجود واکنش رسمی از سوی مدیران فدراسیون فوتبال نسبت به قطع همکاری با کارلوس کی‌روش شکل نگرفت تا سرمربی باتجربه پرتغالی همچنان به عنوان یک گزینه نامش مطرح باشد.

خداحافظی اینستاگرامی «کی‌روش»

کارلوس کی‌روش بعد از اتمام جام جهانی به گزینه نخست نیمکت تیم ملی قطر هم تبدیل شد و همین مسئله باعث شد تا احتمال ادامه حضور این سرمربی پرتغالی در تیم ملی ایران کم‌رنگ شود. با این وجود شایعات مختلفی در حوالی نیمکت تیم ملی مطرح بود و گفته می‌شد مدیران فدراسیون فوتبال با توجه به رابطه خوبی که با کارلوس کی‌روش دارند، قصد دارند با این سرمربی پرتغالی ادامه بدهند تا تیم ملی ایران با هدایت کی‌روش در جام ملت‌های آسیا 2023 شرکت کند.

کی‌روش اما امروز در پیامی اینستاگرامی نسبت به شایعات واکنشی رسمی نشان داد و با انتشار پیامی به زبان فارسی و انگلیسی از هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد تا رسماً دوره حضور او در تیم ملی ایران به پایان برسد. سرمربی پرتغالی در پیام خود نوشت: «وقتی که سفر جدید را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آن‌ها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند هستم».

سرمربی پرتغالی در ادامه پیام اینستاگرامی خود خطاب به هواداران فوتبال در ایران نوشت: «از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده».


معادلات نیمکت تیم ملی پیچیده‌تر شد

تیم ملی ایران تا فیفادی مارچ 2023 (فروردین 1402) در تعطیلات خواهد بود و به نظر می‌رسد مدیران فدراسیون فوتبال فرصتی یک‌ماهه برای انتخاب سرمربی جدید دارند و در شرایطی که گفته می‌شد مهدی تاج حساب ویژه‌ای روی همکاری دوباره با کارلوس کی‌روش باز کرده اما حالا خداحافظی سرمربی پرتغالی آینده نیمکت تیم ملی را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

هفته آینده قرار است جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شود و شاید در پایان این جلسه، آینده نیمکت تیم ملی هم مشخص شود، البته که این موضوع صرفا یک گمانه‌زنی بوده و قطعیتی درباره آن وجود ندارد و باید دید چه زمانی مسئولان فدراسیون تصمیم می‌گیرند تا شرایط تیم ملی را سامان بخشند.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری