football360 logo

اختلاف کهنه‌ای که سرانجام سر باز کرد؛ تو به ایران خیانت کردی!

11 بهمن 1401 ساعت 17:12211 نظر
مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در کامنتی جنجالی به «کارلوس کی‌روش» حمله کرد.

به گزارش فوتبال 360، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از بازگشت کوتاه‌مدتش به نیمکت تیم ملی، ساعتی قبل در پیامی اینستاگرامی با هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد تا با وجود آنکه قراردادش به اتمام رسیده، مشخص شود که خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود و سکان‌دار ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطعاً کسی جز سرمربی پرتغالی است.

بازیکنان تیم ملی بعد از خداحافظی کی‌روش هنوز واکنشی نسبت به پیام اینستاگرامی او نداشته‌اند و در صفحات خود پیامی را خطاب به سرمربی پرتغالی منتشر نکرده‌اند اما بدون‌شک جنجالی‌ترین واکنش را محمدحسین کنعانی‌زادگان داشت؛ مدافعی که در رویای درخشش در جام جهانی قطر بود اما تغییر کادرفنی تیم ملی همه معادلات را علیه او تغییر داد!

حمله به «کی‌روش» با اسم رمز خیانت‌کار!

مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر دقایقی بعد از بارگذاری پست خداحافظی در صفحه اینستاگرامی کارلوس کی‌روش، به سراغ پست سرمربی پرتغالی رفت و در کامنتی جنجالی خطاب به کی‌روش، با گلایه‌ای تند نسبت به عدم استفاده از او در ترکیب تیم ملی در جام جهانی نوشت: «تو به ایران خیانت کردی نه به منو شجاع».


کنعانی‌زادگان در شرایطی به کی‌روش حمله کرد که سرمربی پرتغالی در دوره حضورش با وجود دعوت از او و شجاع خلیل‌زاده، فرصت بازی زیادی در اختیار آن‌ها قرار نداد و به جز استفاده در بازی‌های تدارکاتی، در جام جهانی 2022 قطر آن‌ها را نیمکت‌نشین کرد، البته که محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار با انگلیس در نیمه دوم به ترکیب ایران اضافه شد اما در سایر دیدارها نیمکت‌نشین بود و شجاع خلیل‌زاده هم که حتی یک دقیقه فرصت بازی در جام جهانی را به‌دست نیاورد.

در انتظار واکنش سایر حامیان «اسکوچیچ»؟

تیم ملی فوتبال ایران در ماه‌های منتهی به آغاز جام جهانی 2022 قطر چند دسته شده بود و برخی بازیکنان حامی ابقای دراگان اسکوچیچ بودند و برخی بازیکنان هم به دنبال برکناری سرمربی کروات و بازگشت کارلوس کی‌روش. محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده جزو بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ بودند که نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشتند اما نیمکت‌نشین‌شدن در جام جهانی توسط کارلوس کی‌روش باعث شد تا بعد از 2 ماه، چنین واکنشی تندی از سوی کنعانی‌زادگان بروز داده شود.

کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده تنها حامیان دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم ملی نبودند و باید دید طی ساعات آینده آیا سایر بازیکنان که حامی سرمربی کروات بودند هم وارد درگیری مجازی با سرمربی سابق تیم ملی خواهند شد یا محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها بازیکنی خواهد بود که اختلاف کهنه خود با کی‌روش را به فضای مجازی کشاند و در کامنتی جنجالی به سرمربی پرتغالی حمله کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری