football360 logo

ترکیب پرسپولیس و یک علامت سوال؛ بازوبند دوباره به «امیری» می‌رسد؟

12 بهمن 1401 ساعت 11:3028 نظر
به نظر می‌رسد احتمال نیمکت‌نشینی دوباره «امید عالیشاه» و تغییر کاپیتان پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود امروز در خانه و در حضور تماشاگران باید برابر آلومینیوم اراک به میدان بروند و یحیی گل‌محمدی امیدوار است بتواند با انتخاب بهترین ترکیب، سرخ‌ها را به مسیر موفقیت بازگرداند؛ به طوری‌که پرسپولیسی‌ها بتوانند با پیروزی در خانه مقابل آلومینیوم، باخت هفته گذشته برابر فولاد خوزستان را فراموش کرده و همچنان در نقش صدرنشین لیگ بیست‌ودوم کار خود را ادامه بدهند.

شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر به شرایط مسابقه رسیده‌اند و ترافیک ستاره‌ها برای ورود به ترکیب پرسپولیس باعث شده تا سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت با چالش بزرگی برای انتخاب ترکیب اولیه تیمش مواجه شود اما آنچه مشخص است اینکه یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا در ترکیب تیم بازنده تغییراتی را اعمال کند و پرسپولیس امروز با شمایلی متفاوت نسبت به دیدار با فولاد خوزستان به میدان خواهد آمد.

کاپیتان «امید» نیمکت‌نشین می‌شود؟

امید عالیشاه در 3 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان رفته و در دیدار با ذوب‌آهن هم عالیشاه موفق شد یک گل ارزشمند وارد دروازه ذوبی‌ها کند و تیمش را به پیروزی برساند اما کاپیتان اول پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد نمایش خوبی را از خود نشان داد و همین نمایش ضعیف باعث شده تا احتمال انتقال دوباره او به نیمکت پرسپولیس مطرح شود.

یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقه امروز، می‌تواند شیخ دیاباته و یا عیسی آل‌کثیر را به جای امید عالیشاه به ترکیب پرسپولیس اضافه کند که با توجه به عدم آمادگی 100 درصدی آل‌کثیر، به نظر می‌رسد انتخاب گل‌محمدی مهاجم مالیایی باشد و دور از ذهن نیست که شیخ دیاباته بتواند امروز اولین حضور در ترکیب اولیه پرسپولیس را تجربه کند.

«امیری» و دوری دوباره از دروازه رقبا

وحید امیری در صورتی‌که امروز یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد تا امید عالیشاه را از ترکیب پرسپولیس خارج کند، کاپیتان پرسپولیس می‌شود. البته که کاپیتانی تنها ماموریت احتمالی امیری در مسابقه امروز برابر آلومینیوم اراک نیست؛ چون باتوجه به نمایش ضعیف علی نعمتی در دیدار با فولاد و احتمال چینش یک آرایش تهاجمی از سوی یحیی گل‌محمدی، وحید امیری امروز احتمالاً از ابتدا در نقش دفاع چپ در ترکیب پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.

امیری در دیدار قبلی هم پیش از پایان نیمه نخست به پست دفاع چپ منتقل شد اما احتمالاً امروز از ابتدا در نقش کاپیتان و البته دفاع چپ سرخ‌پوشان پایتخت وارد میدان مسابقه خواهد شد. نرسیدن سعید صادقی و تداوم مصدومیت او باعث شده تا پازل تهاجمی مدنظر یحیی گل‌محمدی تکمیل نشود و باید دید سرمربی پرسپولیس برای فرار از تداوم ناکامی‌ها و رسیدن به 3 امتیاز خانگی، چند تغییر در ترکیب تیمش اعمال خواهد کرد و با چه آرایشی سرخ‌پوشان پایتخت را برای دیدار با آلومینیوم اراک به میدان می‌فرستد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری