football360 logo

لطف بزرگ «علیپور» به پرسپولیس؛ آقای گل سد راه «پریرا» نمی‌شود!

12 بهمن 1401 ساعت 13:0042 نظر
با وجود آنکه مطالبات «علی علیپور» پرداخت نشده اما مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت قصد شکایت از تیم پیشین خود را به (AFC) ندارد.

به گزارش فوتبال 360، بدهی‌های استقلال و پرسپولیس به نظر می‌رسد نقطه پایانی ندارند و با وجود تلاش برای خصوصی‌سازی و پرداخت بدهی‌های گذشته و مواردی از این قبیل اما همچنان شاهد سریال شکایت‌ها از 2 غول فوتبال ایران هستیم. چند روز قبل خبر شکایت شیخ دیاباته مهاجم فعلی پرسپولیس از تیم سابقش یعنی استقلال به گوش رسید؛ بازیکنی که در جمع آبی‌پوشان پایتخت توانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند. حالا بعد از دیاباته، نوبت به آقای گل سرخ‌ها رسیده تا از تیم پیشین خود شکایت کند.

علی علیپور که روزهای خوبی را در فوتبال ایران گذراند و در پرسپولیس توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند، این روزها در فوتبال پرتغال مشغول به فعالیت است. با وجود طرح شایعات مختلف که احتمال دارد علیپور بخواهد به لیگ برتر بازگردد، مهاجم ایرانی در ژیل‌ویسنته توپ می‌زند و به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا کار خود را در فوتبال اروپا ادامه بدهد. مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از پرسپولیس از این تیم گلایه‌مند است اما شکایت رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته است.

«علیپور» به دنبال مصالحه؛ بدهی 901 میلیونی پرداخت می‌شود؟

آقای گل سابق فوتبال ایران نسبت به عدم دریافت مطالبات خود در فدراسیون فوتبال شکایت خود را علیه پرسپولیس به‌ثبت رساند، چون علی علیپور معتقد بود که مبلغ 990 میلیون تومان از مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده که بعد از بررسی‌های انجام شده رأی نهایی بر محکومیت 901 میلیون تومانی سرخ‌پوشان پایتخت توأمان با پرداخت هزینه 20 میلیونی دادرسی صادر شد.

علیپور در شرایطی که می‌توانست بعد از دریافت حکم، شکایت خود را در کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت کند اما گفته می‌شود که مهاجم سابق پرسپولیس فعلاً قصد پیگیری حقوقی پرونده‌اش را در (AFC) ندارد و در تلاش برای مصالحه با مدیران پرسپولیس است. مهاجم سابق پرسپولیس برای اینکه بتواند نسبت به مطالبات خود علیه باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال رأی بگیرد، فرآیندی طولانی‌مدت و حدوداً یکساله را گذراند!

«رسول باختر» وکیل علی علیپور در گفت‌وگو با فوتبال 360 توضیح داد: «کمیته استیناف هم رأی صادره را تایید کرد اما موکل من علاقه ندارند که رأی را ترجمه و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستند. در تلاش هستیم که بتوانیم با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق برسیم، البته که هنوز توافقی انجام نشده اما امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. آقای علیپور با وجود کیفیت بالا، قرارداد بسیار مناسبی با پرسپولیس داشته‌اند و امیدوارم مطالبات ایشان توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود».

«علیپور» نمی‌خواهد پنجره سرخ‌ها را ببندد

علی علیپور با توجه به رأیی که از فدراسیون فوتبال دریافت کرده می‌تواند اقدام حقوقی انجام بدهد و با ترجمه رأی و ارسال آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا، هم در مسیر صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس خلل ایجاد کند و هم اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پایتخت را ببندد، آن‌هم در شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس در تدارک برای ثبت قرارداد لئاندرو پریرا هستند.

باختر در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به موارد فوق گفت: «به لحاظ قانونی امکان شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و بستن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس وجود دارد اما موکل من علاقه دارند تا بتوانند در فضایی دوستانه با باشگاه پرسپولیس به توافق برسند و همان‌طور که گفتم تمایلی برای شکایت به (AFC) ندارند».

به نظر می‌رسد با توجه به میزان مبلغ شکایت علی علیپور، طی روزهای آینده مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال ایران پیش‌قدم شوند تا پرونده پرماجرای شکایت علیپور از باشگاه پرسپولیس هم با پرداخت مطالبات او بسته شود تا سرخ‌پوشان پایتخت یک گام دیگر در مسیر پرداخت بدهی‌هایشان برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی بردارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری