football360 logo

ارسال‌های خط‌کشی شده؛ مهندس «ریکاردو آلوز» از پرتغال

13 بهمن 1401 ساعت 13:3032 نظر
یکی از تکراری‌ترین اتفاقات لیگ بیست‌ودوم در هفته هجدهم رخ داد؛ و بازهم گل‌سازی از «ریکاردو آلوز».

به گزارش فوتبال 360، ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور تبریز با تلاشی مثال‌زدنی و عملکردی فوق‌العاده به‌دنبال آن است تا بتواند نام خود را به فهرست بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر اضافه کند، البته که رسیدن به این فهرست، تنها تلاش آلوز در لیگ بیست‌ودوم نیست و هافبک پرتغالی به‌دنبال آن است تا رکوردی جاودانه را از خود در تاریخچه فوتبال ایران به‌جای بگذارد. هر چند که تمدید بلندمدت قرارداد این هافبک باتجربه باعث شده تا احتمالاً رکوردهای دیگری هم در دسترس هافبک پرتغالی برای شکسته شدن قرار گیرد.

و سرانجام دهمین پاس گل «آلوز»

هافبک پرتغالی تراکتور تبریز همان مسیری را در نیم‌فصل دوم دارد طی می‌کند که در نیم‌فصل نخست پشت سر گذاشت؛ همان‌قدر موثر و درخشان. ریکاردو آلوز در روزهای نخست حضورش در فوتبال ایران موفق شد 3 هفته ابتدایی را با ثبت 3 پاس گل به پایان ببرد و حالا در آغاز نیم‌فصل دوم او موفق به تکرار این رکورد در طول 2 هفته شده است تا نشان بدهد با انگیزه بیشتری در تلاش برای تداوم صدرنشینی در جدول برترین پاسورها و رسیدن به رکورد تاریخی سعید صادقی است.

آلوز بعد از آنکه در تقابل با ذوب‌آهن در هفته نخست نیم‌فصل دوم توانست 2 پاس گل بدهد، روز گذشته در دقیقه (10+90) با یک ارسال استثنایی از روی نقطه کرنر، سازنده گل برتری تیمش در دیدار حساس برابر فولاد خوزستان بود تا هم تراکتور به 3 امتیاز ارزشمند خانگی با پاس آلوز و گلزنی هادی محمدی برسد و هم هافبک پرتغالی بتواند خیلی زود شمار پاس گل‌هایش در فوتبال ایران را 2 رقمی کند.

موثرین‌ترین بازیکن لیگ؛ ستاره‌ای از پرتغال

ریکاردو آلوز در لیگ بیست‌ودوم نتوانسته گلی بزند و ضربات ایستگاهی او با وجود خطرناک بودن جایی در چارچوب رقبا نداشته‌اند اما برای رسیدن به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن لیگ، آلوز نیازی به گلزنی نداشته، چون آنقدر در نقش گل‌ساز درخشیده که حالا در جدول موثرترین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم از او به عنوان یک چهره شاخص یاد می‌شود.

شهریار مغانلو مهاجم سپاهان با وجود ثبت 6 گل و 3 پاس گل نتوانسته به رکورد آلوز برسد و هافبک پرتغالی تراکتور با 10 پاس گل، هم اولین بازیکن لیگ بیست‌ودوم است که روی 10 گل یا بیشتر تاثیرگذار بوده و هم حالا او به عنوان موثرترین بازیکن فصل نامش مطرح است. آلوز در شرایطی می‌تواند طی هفته‌های آینده همچنان صاحب عنوان موثرترین بازیکن فصل باشد که فقط 2 پاس گل دیگر تا رکورد سعید صادقی فاصله دارد و می‌تواند با شکستن رکورد صادقی، صاحب عنوان برترین پاسور فصل در تاریخ لیگ برتر شود!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری