football360 logo

ترین‌های هفته هجدهم؛ زرد پررنگ

14 بهمن 1401 ساعت 12:1351 نظر
ترین‌های هفته هجدهم را باید با رنگ زرد نوشت. برنده‌ بزرگ هفته جای کمی برای سایر تیم‌ها گذاشت.

به گزارش فوتبال 360، هفته هجدهم لیگ برتر با یک اتفاق مهم برای مدعیان همراه بود. پرسپولیس صدر را بعد از هفته‌ها از دست داد و با تساوی در یک بازی پر از حرف‌وحدیث حاشیه امنیت خود را واگذار کرد تا حالا هم‌امتیاز با سپاهان در رده دوم قرار بگیرد. ژوزه مورایس و ریکاردو سا پینتو برخلاف یحیی گل‌محمدی، هفته خوبی را گذرانده و بیش از همیشه کورس قهرمانی را جدی گرفتند. امیرقلعه‌نویی هم بزرگترین بازنده هفته بود که تاوان باخت پرگل را با فاصله 6 امتیازی با صدر داد.

تیم هفته: سپاهان 

زردپوشان اصفهانی یک تنه آمار گل‌های هفته هجدهم را بالا بردند و این اتفاق در یکی از سخت‌ترین بازی‌های آن‌ها افتاد. پیروزی مقابل گل‌گهر باعث شد تا این تیم بیش از همیشه شکل و شمایل قهرمانی پیدا کند و تساوی پرسپولیس هم به این شمایل آن‌ها بیشتر کمک کرد. سپاهان بعد از هفته‌ها به تعادلی رسیده که هم خوب گل می‌زند و هم کم گل می‌خورد و هم دیگر کمتر تیمی می‌تواند از دست آن‌ها جان سالم به‌در ببرد. 

مربی هفته: ژوزه مورایس (سپاهان)

10نفره شدن در دقیقه 48 هم اجازه نداد تا ژوزه مورایس بی‌خیال صدرنشینی شود. این مربی که از همان ابتدا مشخص بود به زمان نیاز دارد در نیم‌فصل دوم تیم خطرناکی ساخته که اگر این روند را ادامه دهد، کمتر تیمی می‌تواند جلودارش باشد. سپاهان حالا بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در چهار هفته اخیر فقط یک گل خورده است تا عیار واقعی سرمربی‌اش در حال آشکارشدن باشد. 

گل هفته: عارف رستمی (مس کرمان)

پایان‌بخش بازی جنجالی استقلال و مس کرمان یک ضربه کاشته بسیار زیبا توسط عارف رستمی بود. کاشته شماره 7 کرمانی‌ها در دقیقه (7+90) حسابی هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد. شاید اگر بازی کمی ادامه پیدا می‌کرد این گل زیبا می‌توانست ضامن بازگشت مس کرمان به بازی و کسب امتیاز باشد. این هفته کم گل البته گل‌های زیبای دیگری هم داشت که در صدر آن‌ها می‌توان به گل شهریار مغانلو اشاره کرد. توپ در شرایطی به مغانلو رسید که خوش‌بین‌ترین هواداران هم فکر نمی‌کردند مهاجم سپاهان قرار است در میان 5 بازیکن حریف حرکت مثبتی انجام بدهد اما او از این موقعیت یکی از گل‌های زیبای هفته را به‌ثمر رساند. 

بازیکن هفته: شهریار مغانلو (سپاهان)

2 گل و یک پاس گل انتخاب دیگری برای بازیکن هفته به غیر از شهریار مغانلو باقی نمی‌گذارد. بازی با گل‌گهر و یک بازی حساس که مغانلو توانست یک تنه تیمش را راهی صدر کند. آن هم در حالی‌که با اخراج امید نورافکن آن‌ها یک بازیکن کمتر داشتند. مغانلو با 6 گل و 3 پاس گل به تاثیرگذارترین بازیکن مورایس در این فصل تبدیل شد.

پاس گل هفته: آرش رضاوند (استقلال)

یکی از زیباترین پاس گل‌های هفته توسط آرش رضاوند ارسال شد که به تنظیمات بازی‌سازی خودش بازگشته است. او با یک حرکت پابه توپ وارد محوطه مس کرمان شد و در موقعیتی قرار گرفت که با یک پاس کوتاه و آسان توانست جعفر سلمانی را صاحب توپ کند و یک پاس گل به نام خودش ثبت کند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری