football360 logo

تیم منتخب هفته هجدهم؛ طلسم‌شکن‌ها!

14 بهمن 1401 ساعت 14:3058 نظر
سپاهان بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارد و شهریار مغانلو هم بهترین بازیکن هفته شد.

به گزارش فوتبال360، چهار بازیکن از سپاهان، سه استقلالی، 2 تراکتوری، یکی هم از هوادار و ملوان به تیم منتخب هفته رسیدند. شهریار مغانلو با 2 گل و یک پاس‌گل، چهارمین نمره برتریک بازیکن در این فصل را کسب کرد. عزت‌الله پورقاز باز هم گل زد و بهترین گلزن تیمش شد. هادی محمدی دیگر مدافعی بود که این هفته در خط دفاع متعهد و در خط حمله موثر بود. ریکاردو آلوز تعداد پاس گلش را دو رقمی کرد. مهدی قایدی، فرشاد احمدزاده و جعفر سلمانی هم بازیکنانی بودند که به طلسم گل نزدن‌هایشان پایان دادند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

پیام نیازمند/ سپاهان/ نمره 7.46

در بازی حیثیتی سپاهان و گل‌گهر، تیم میزبان فقط یک شوت در چارچوب بیشتر از شاگردان قلعه‌نویی زده بود. سرنوشت شوت‌ها اما تفاوت زیادی داشت. گل‌گهر 4 برابر سپاهان گل خورد تا کیفیت پیام نیازمند مشخص شود. نیازمند در این مسابقه 4 شوت از 5 شوتی که به چارچوبش رسید را مهار کرد.

جعفر سلمانی/ استقلال/ نمره 7.85

سلمانی اولین گل فصلش را در این هفته زد. بازیکنی که فصل قبل به اندازه تمام دوران فوتبالش، در استقلال گل زده بود. پیش از این، تنها تاثیر سلمانی روی گل‌های این فصل، به پاس گلش در دربی مربوط می‌شد. سلمانی در بازی با مس علاوه بر گلی که زد، 2 پاس‌کلیدی هم داد. 

عزت‌الله پورقاز/ هوادار/ نمره 7.86

زدن 3 گل در 4 مسابقه اخیر، آمار فوق‌العاده دفاع وسط هوادار است. عزت‌الله پورقاز با گلی که این هفته به صنعت نفت آبادان زد، خودش را در این فصل 4 گله کرد و بهترین گلزن این فصل تیمش شده است. پورقاز در بازی این هفته، علاوه بر حضور موثر در خط حمله و گلزنی از روی ضربه ارسالی کرنر، 6 مرتبه هم با عملکردهای دفاعی جلوی گلزنی حریف را گرفت.

هادی محمدی/ تراکتور/ نمره 8.04

بیشترین لمس توپ (100)، بیشترین عملکرد دفاعی (16) و بیشترین نبرد موفق(15) در مسابقه تراکتور و فولاد همگی به نام یک نفر بود. هادی محمدی این روز درخشانش را با گل دقیقه 10+90 جشن گرفت.   

مجید عیدی/ ملوان/ نمره 7.76

ملوان در 9 بازی اخیرش، فقط به استقلال باخته است. تیمی که در 3 تا از 4 بازی اخیر، پیروز هم شده است. در بازی این هفته ملوان و نساجی هم، این تیم میزبان بود که پیروز شد. عیدی نه گلی زد و نه پاس‌گلی داد اما بیشترین عملکرد دفاعی را داشت و به خوبی خطرات را از دروازه انزلی‌چی‌ها دور کرد. او در کمک به خط خمله هم موثر بود و 3 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. 

فرشاد احمدزاده/ سپاهان/ نمره 7.84

طلسم گل‌نزدن فرشاد احمدزاده در این فصل پس از 18 هفته شکست. او که با 4 پاس‌گل نمایش قابل قبولی در سپاهان داشت، بالاخره این هفته گل هم زد. احمدزاده 2 مرتبه با شوت دروازه فروزان را تهدید کرد تا از 4 گل تیمش، یک سهم داشته باشد. 

آرش رضاوند/ استقلال/ نمره 7.78

رضاوند با بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، ریتم حملات این تیم را در دست گرفته است. او بالاترین دقت پاس بازی استقلال و مس کرمان را داشت و با پاس‌هایش یک لایه از خط دفاعی حریف را می‌شکست. رضاوند در نهایت یک پاس‌گل هم داد تا پس از 5 ماه، دومین پاس‌گل فصلش را هم جشن بگیرد. 

ریکاردو آلوز/ تراکتور/ 7.96

تراکتور حتی اگر تا دقیقه 90 هم گل نزده باشد، تا وقتی ریکاردو آلوز در ترکیب باشد هواداران این تیم ناامید نمی‌شوند. ریکاردو آلوز این هفته رکورد دیرترین پاس‌گل فصل را شکست و در دقیقه 10+90 از روی کرنر پاس تنها گل بازی را داد. آلوز در 3 بازی اخیر 4 پاس‌گل داده تا اولین بازیکنی باشد که این فصل تعداد پاس‌گلش دو رقمی شده است.

رامین رضاییان/ سپاهان/ نمره 8.02

گل، پاس‌گل و باز هم گل؛ آمار رضاییان در 3 بازی اخیر بوده است. رامین رضاییان در بازی این هفته مقابل گل‌گهر هم گل زد و هم 2 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. آمار رضاییان در این فصل به 5 گل و 4 پاس‌گل افزایش یافته است. 

شهریار مغانلو/ سپاهان/ نمره 9.41

چهارمین نمایش برتر بازیکنی در یک مسابقه از این فصل را شهریار مغانلو داشت. بازیکنی که مقابل گل‌گهر 2 گل زد و یک پاس‌گل داد تا نمره 9.41 را از متریکا دریافت کند.

مهدی قایدی/ استقلال/ 8.09

قایدی برای اولین بار در 15 مسابقه متوالی لیگ برتر گل نزد. قایدی این هفته ابتدا پاس ناقصی داد که در میانه راه، با برخورد به پای دفاع مس وارد دروازه شد. سپس خودش هم به طلسم گل نزدن‌هایش پایان داد و گل زد. قایدی در این بازی یک تک‌به‌تک هم خراب کرد و یک پاس‌کلیدی هم داد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری