football360 logo

تیم رویایی دور هفتم فوتبال فانتزی؛ شوک بزرگ با «بیرانوند»

15 بهمن 1401 ساعت 10:0741 نظر
پس از یک هفته مجدداً تیم رویایی فوتبال فانتزی با حضور حداکثری مدافعان شکل گرفت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور هفتم فوتبال فانتزی با دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر انجام شد. با توجه به کم‌گل بودن لیگ برتر، اکثر هفته‌ها تیم رویایی فوتبال فانتزی با حداکثر تعداد مدافع شکل می‌گیرد. پس از آنکه دور ششم که نسبتاً بازی‌ها پرگل بود و تیم رویایی ۳ مدافع داشت، دوباره لیگ برتر به تنظیمات گذشته برگشت و این هفته از لیگ تنها ۱۳ گل داشت و باز هم مدافعان درخشیدند.اگر کاربری در این دور، ترکیب تیم رویایی را انتخاب می‌کرد با ۱۱۵ امتیاز، بیشترین امتیاز ممکن را به دست می‌آورد. 

دروازه‌بان: داود نوشی‌صوفیانی

یکی از شگفتی‌های این فصل در پست دروازه‌بانی، داود نوشی صوفیانی، سنگربان مس رفسنجان است. این بازیکن در ۵ دیداری که به میدان رفته گل نخورده است. در این هفته ۸ دروازه‌بان کلین‌شیت کردند ولی نوشی‌صوفیانی علاوه بر این بهترین بازیکن زمین هم شد تا با ۹ امتیاز به تیم رویایی هفته راه پیدا کند.

اتفاق عجیب این هفته اما برای علیرضا بیرانوند افتاد و کاربران زیادی از این بابت متضرر شدند. این بازیکن علاوه بر اینکه  با حضور در ۶۲ درصد ترکیب کاربران فانتزی، محبوب‌ترین بازیکن این فصل است بیشتر از هر بازیکن به عنوان کاپیتان انتخاب شده است. بیرانوند با دریافت کارت قرمز برابر آلومینیوم اراک امتیاز ۲- گرفت و در هفته بعد هم حاضر نخواهد بود و کاربران باید یک تعویض خود را برای تعیین جانشین بیرانوند استفاده کنند.

مدافعان: عزت‌الله پورقاز، هادی محمدی، جعفر سلمانی، مجید عیدی و حسین گودرزی

عزت پورقاز در ادامه هفته‌های درخشان خود، در دیدار با صنعت نفت آبادان هم خوش درخشید. این بازیکن گل زد و بهترین بازیکن زمین شد تا با ۱۵ امتیاز امتیازآورترین بازیکن هفته باشد. این بازیکن با ۵۳ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور فصل است. هادی محمدی دیگر بازیکنی است که در این هفته خوش درخشید و با گلزنی مقابل فولاد ۱۳ امتیاز کسب کرد.

۳ مدافع دیگر در این هفته ۹ امتیازی بودند که تنها ۲ بازیکن می توانستند به تیم رویایی راه یابند. رامین رضاییان در این هفته هم خوش درخشید و ۹ امتیاز بدست آورد ولی با توجه به قیمت کمتر حسین گودرزی و مجید عیدی، این ۲ بازیکن به تیم رویایی راه یافتند.

هافبک‌ها: ریکاردو آلوز، سجاد بازگیر و محمود مطلق‌زاده

ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور در این هفته تعداد پاس گلش، دو رقمی شد و با ۹ امتیاز یکی از هافبک های برتر هفته بود. سجاد بازگیر تک گل ملوان را به ثمر رساند و دیگر بازیکن تیم رویایی هفته بود. در بین ۲ هافبک ۸ امتیازی، بازیکنی با قیمت کمتر در تیم رویایی جای گرفت. محمود مطلق‌زاده با یک پاس گل، دومین بازیکن برتر زمین شد و با توجه به قیمت کمتر نسبت فرشاد احمدزاده در تیم رویایی قرار گرفت.

مهاجمان: شهریار مغانلو و مهدی قایدی

شهریار مغانلو روز فراموش نشدنی را برابر گل گهر تجربه کرد. این بازیکن ۲ گل زد و یک پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد و با ۱۵ امتیاز در کنار پورقاز امتیازآورترین بازیکن هفته شد. مهدی قایدی هم پس از مدت ها در این هفته موفق به گلزنی شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد و با ۹ امتیاز یکی از بازیکنان تیم رویایی هفته شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری