football360 logo

ابهام بر سر تعداد پاس گل‌های «آلوز»؛ پای پرسپولیس در میان است!

14 بهمن 1401 ساعت 22:4637 نظر
تعداد پاس گل‌های ستاره تراکتور در مراجع مختلف 2 عدد متفاوت هستند.

به گزارش فوتبال 360، ریکاردو آلوز، بهترین گل‌ساز این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود. در شرایطی که هیچ مهاجمی نتوانسته تعداد گل‌هایش را از عدد 6 فراتر ببرد، آلوز پاس گل‌هایش را دو رقمی کرده و این هفته هم، توانست گل پیروزی بخش تراکتور را بسازد. در بعضی از مراجع آماری،‌ تعداد پاس گل‌های آلوز در این فصل، 10 عدد ثبت شده و بعضی مراجع دیگر، آن را 11 پاس گل ثبت کرده‌اند. این تفاوت، از کجاست و آلوز دقیقا چند پاس گل در این فصل داده است؟

10 پاس گل آلوز در این فصل، مشخص هستند. او در 3 هفته ابتدایی مقابل گل‌گهر، ذوب آهن و فولاد توانست هر بازی یک پاس گل بدهد. هفته ششم مقابل صنعت نفت، هفته نهم مقابل نفت مسجدسلیمان، هفته یازدهم مقابل ملوان و هفته پانزدهم مقابل استقلال دیگر پاس گل‌های آلوز در نیم فصل اول بودند. آلوز در 2 بازی اخیر دور برگشت هم فوق‌العاده ظاهر شده و 2 پاس گل مقابل ذوب آهن و یک پاس گل مقابل فولاد داده است. این 10 پاس گل، در کارنامه آلوز قطعی به نظر می‌رسند و ابهامی که درباره او وجود دارد، به بازی پرسپولیس و تراکتور مربوط می‌شود.

تراکتور در هفته هفتم لیگ، پرسپولیس را با یک گل شکست داد. تک‌گل این بازی را، محمد عباس‌زاده زد. گلی که با پاس عمقی دقیق آلوز به دست آمد. با این‌حال، این پاس بر اساس معیارهای آماری، نمی‌تواند برای آلوز به عنوان پاس گل ثبت شود. عباس‌زاده پس از دریافت پاس آلوز در موقعیت تک‌به‌تک، ضربه خوبی نزد و بیرانوند توپ را مهار کرد. توپی برگشتی، دوباره به عباس‌زاده رسید و این بار او توانست دروازه را باز کند. با توجه به زدن ضربه توسط عباس‌زاده و برگشت آن به وسیله بیرانوند، دیگر پاس گلی برای آلوز ثبت نخواهد شد و تعداد درست گل‌سازی او در این فصل، روی عدد 10 باقی می‌ماند. هر چند با ادامه این روند، آلوز خیلی زود به پاس گل یازدهم می‌رسد و رکوردهای تازه‌ای در زمینه گل‌سازی از خودش به جا خواهد گذاشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری