football360 logo

آمار نگران‌کننده برای تیم «یحیی»؛ گل‌نزن‌ترین مدعیِ جام

14 بهمن 1401 ساعت 18:3084 نظر
سرخ‌پوشان پایتخت در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، ضعیف‌ترین آمار تهاجمی را دارند.

به گزارش فوتبال 360، رفته‌رفته فقدان مهاجمی مثل یورگن لوکادیا تاثیر خود را بر آمار و ارقام سرخ‌پوشان پایتخت می‌گذارد؛ مدیران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند که تا پیش از تاثیرگذاری بیشتر غیبت لوکادیا بر عملکرد سرخ‌ها، لئاندرو پریرا بتواند به شرایط ایده‌آل برسد و به ترکیب پرسپولیس اضافه شود تا بلکه با حضور این مهاجم برزیلی موتور خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت مجدداً روشن شود.

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی مهاجم هلندی تیمش، تلاش زیادی کرده تا بتواند جای خالی لوکادیا را با پی‌ریزی برنامه‌های مختلف پر کند اما گل‌محمدی با وجود استفاده از بازیکنان مختلف در انجام این ماموریت ناموفق بوده و ضعف عدم حضور یک مهاجم گلزن در ترکیب سرخ‌ها در 3 بازی اخیر کاملاً نمایان بوده است، به طوری‌که فقط یک‌بار پرسپولیس توانسته دروازه رقبای خود را باز کند.

201 دقیقه ناکامی شاگردان «یحیی» در گلزنی!

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس آخرین بازیکنی است که در اردوگاه سرخ‌پوشان پایتخت توانسته در لیگ برتر گل بزند. عالیشاه در شرایطی در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان و در دقیقه 69 موفق به گلزنی شد که به لطف درخشش او، شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند به بردی ارزشمند در خانه دست پیدا کنند اما بعد از دیدار با ذوب‌آهن و گلی که عالیشاه به‌ثمر رساند، دیگر سرخ‌پوشان پایتخت نتوانسته‌اند دروازه رقبا را باز کنند.

پرسپولیس هفته گذشته در اهواز مقابل فولاد در گلزنی ناکام بود و در هفته جاری هم شاگردان یحیی گل‌محمدی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در گلزنی ناکام بوده‌اند. البته که تصمیمات داوری و عدم اعلام 2 پنالتی احتمالی که توسط کارشناس داوری فوتبال 360 به تایید رسید، در ثبت آمار منفی علیه سرخ‌پوشان پایتخت تاثیرگذار بوده اما اتفاق عجیب، ثبت امید گل 0.19 در بازی با آلومینیوم اراک است که نشان می‌دهد شاگردان گل‌محمدی به جز تصمیمات داوری، خود هم در خلق موقعیت گلزنی ناکام بوده‌اند.

ضعیف‌ترین آمار در بین مدعیان

پرسپولیس این هفته صدر جدول را از دست داد اما به جز صدرنشینی، سرخ‌پوشان پایتخت در بین مدعیان یک افول غیرمنتظره را هم تجربه کردند و اوج‌گیری فوق‌العاده حریف سنتی و به‌ثمر رساندن 7 گل در 2 بازی اخیر باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در بین 5 تیم برتر جدول رده‌بندی صاحب عنوان ضعیف‌ترین خط حمله شوند!

سپاهان با 28 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و بعد از شاگردان ژوزه مورایس، نام گل‌گهر سیرجان با 25 گل به چشم می‌خورد و آبی‌های پایتخت هم با صعودی آسانسوری در جدول برترین گلزنان لیگ توانسته‌اند با 23 گل زده در کنار تراکتور تبریز مشترکاً صاحب سومین خط حمله برتر لیگ باشند اما پرسپولیس فقط 21 گل زده و این آمار باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت از حیث گلزنی ضعیف‌ترین تیم در بین 5 تیم برتر جدول قلمداد شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری