football360 logo

شکستی برای پیوند خوردن به شکست نهایی؛ یووه، پوگبا را نمی‌خواهد

15 بهمن 1401 ساعت 19:284 نظر
یوونتوس شرایط فسخ با ستاره فرانسوی را بررسی می‌کند.

به گزارش فوتبال 360، رابطه‌ای که یک بار شکست خورده هرگز ترمیم نخواهد شد و به روزهای اولش باز نمی‌گردد. مهم نیست این رابطه چقدر عاشقانه باشد، مهم این است که طرفین رابطه باید بدانند و در زمزمه‌های تنهایی خود این را تکرار کنند که هیچ چیز مانند روز اولش نخواهد شد. سکوهای آنفیلد در حال برگزاری جشن بزرگ پیروزی مقتدرانه در مقابل رقیب سنتی بودند. یونایتد با 4 گل در هم کوبیده شد و اندک هواداران این تیم که به آنفیلد آمده بودند، چهره یک هافبک فرانسوی را برای آخرین بار نظاره می‌کردند. آنها که از بازگشت پر سر و صدا و پر هزینه پل پوگبا خیر چندانی ندیده بودند با توجه به شایعات جدایی او دل خوشی هم از این بازیکن نداشتند. ملی‌پوش فرانسوی به رابطه سابقش بازگشته بود و او نمی‌دانست این یک اشتباه بزرگ است که می‌خواهد آخرین پرده رابطه او با منچستر را به تصویر دلخراش شکست سنگین مقابل لیورپول گره بزند؛ تصویری که منچستری‌ها ترجیح می‌دهند هرگز آن را به خاطر نیاورند. ترمیم روابط هم هرگز اتفاق نیفتاد و اندک خاطرات خوب پوگبا در یونایتد هم با این تلاش نافرجام پاک شد. پوگبا اما به یوونتوس هم بازگشت تا باز هم با سر و صدایی مشابه نام خود را در فضای رسانه فوتبال، پوگبک بگذارد. با این حال گویا نفرین شیاطین سرخ یا اشتباه در بازگشت به روابط شکسته شده، ادامه دوران حرفه‌ای ستاره سال‌های پیش بیانکونری را هم تحت تاثیر قرار داده و او از روز پیوستن به یووه هنوز حتی یک بازی غیر دوستانه برای این تیم انجام نداده است. اکنون گاتزا دلواسپرت گزارشی منتشر کرده که در آن احتمال فسخ یوونتوس با پوگبا را جدی تلقی می‌کند و می‌گوید این ستاره فرانسوی در پایان فصل تورین را ترک خواهد کرد.

دوره شوم دوم

اولین روزهای درخشش نوجوان فرانسوی در آکادمی منچستر با هجوم خیل عظیم استعدادیاب‌های تیم‌های مطرح اروپایی برای جذب پل پوگبا مواجه شد. الکس فرگوسن به خاطر از دست دادن چنین استعدادی مورد ملامت قرار گرفت اما از تصمیم خود دفاع کرد. پوگبا دوره اول حضور در منچستر را با درخشش و تبدیل شدن به پدیده باشگاه گذراند و همینطور دوره اول حضور در ترکیب یوونتوس را هم با تایید نظرات منتقدان تصمیم الکس فرگوسن مبنی بر اشتباه بودن فروش پوگبا سپری کرد. او هم در اولین تجربه منچستری‌اش موفق بود و هم در اولین دوره بازی‌اش برای یووه درخشید. با این حال دوره‌های دوم برای پوگبا هرگز به خوبی اولین‌ها نبودند. دوره دوم حضور در منچستر با صد بازی غیبت به علت مصدومیت و شکست‌های پیاپی شیاطین سرخ در میادین مختلف همراه شد و پوگبا بدون بدرقه با شکوه و با تلخی و قهر اردوی شیاطین را ترک کرد. دوره دوم حضور در تورین اما از دوره دوم منچستر هم بدتر بود. او از زمان بازگشت به یووه هنوز حتی یک بازی برای این تیم در سری‌آ انجام نداده است. 

ماجرای مصدومیت و فسخ

پوگبا با یووه قراردادی 4 ساله دارد. با این حال یک سال از این قرارداد در حال گذشتن بدون حتی یک مسابقه رسمی توسط پوگباست. یووه از شرایط پیشرفت او راضی نیست و گفته می‌شود این باشگاه گزینه فسخ یا فروش پوگبا را مد نظر قرار داده است. مشتریان آمریکایی از مدت‌ها پیش برای خرید او کمین کرده بودند و البته آنها شاید دغدغه‌های غیر فوتبالی بیشتری برای خرید پوگبا داشته باشند. مشتریان اروپایی هم شاید توان پرداخت دستمزد این ستاره مصدوم را نداشته باشند و خریداران متمول نمی‌توانند برای به خدمت گرفتن بازیکنی مصدوم ریسک کنند. پوگبا عمل جراحی‌اش را بخاطر امید به رسیدن به جام جهانی به تعویق انداخت و او نه تنها به قطر نرسید بلکه دیر شدن جراحی ممکن است از رسدین او به بازی‌های این فصل هم جلوگیری کند. شرایط در بدترین حالت ممکن برای پوگبا قرار دارد. او البته باید پیش از اینها این زمزمه را تکرار می‌کرد اما احتمالا این روزها با تجربه بزرگ عملی در یاد داشت‌های خود می‌نویسد؛ هیچ چیز مانند روز اولش نخواهد شد. او شکست خورده بازگشت به روابط از بین رفته گذشته و همین طور شکست خورده حواشی داغ کمیسیون‌های سنگین مدیران برنامه‌هاست. 

حسین سعیدی نیکو

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری