football360 logo

رکورد ویژه تراکتور در لیگ بیست‌ودوم؛ در خانه نمی‌بازیم

15 بهمن 1401 ساعت 11:4518 نظر
سرخ‌پوشان تبریزی در فصل جاری لیگ برتر توانسته‌اند در دیدارهای خانگی عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز توانسته در هفته‌های اخیر از توقف رقبای خود در مسیر رسیدن به کورس قهرمانی بهترین استفاده ممکن را ببرد و شاگردان پاکو خمس با کسب 3 برد در 4 بازی اخیر موفق شده‌اند که کاملاً شرایط را به سود خود تغییر بدهند و به کورس مدعیان نزدیک شوند. تراکتوری‌ها حالا در فاصله 7 امتیازی تا صدر جدول و البته 4 امتیازی تا رتبه سوم جدول قرار دارند که نشان می‌دهد سرمربی اسپانیایی توانسته عملکرد خوبی روی نیمکت تراکتور داشته باشد.

سرخ‌پوشان تبریزی مهم‌ترین برگ برنده‌شان در لیگ بیست‌ودوم، کسب پیروزی در دیدارهای خانگی بوده است و عملکرد خوب تراکتوری‌ها در خانه باعث شده تا آن‌ها با وجود لغزش‌های غیرمنتظره در بیرون از خانه بتوانند به عنوان یک تیم مدعی در جدول لیگ بیست‌ودوم قد علم کنند و برای رسیدن به موفقیت تلاش نمایند.

دشت 17 امتیازی تراکتور از 9 بازی خانگی

سپاهان با کسب 6 پیروزی و 2 تساوی و البته یک باخت با 20 امتیاز بهترین تیم در دیدارهای خانگی در لیگ بیست‌ودوم است و بعد از شاگردان ژوزه مورایس، نام پرسپولیس در جدول برترین تیم‌ها در دیدارهای خانگی به‌چشم می‌خورد اما نکته مهم در بین این جدول آماری، شکست‌ناپذیری تراکتور است که نقطه قوت شاگردان خمس در قیاس با سپاهان و پرسپولیس برشمرده می‌شود.

تراکتوری‌ها در طول 9 بازی که در خانه برگزار کرده‌اند، مقابل مدعیانی مثل استقلال، گل‌گهر و البته فولاد شکست‌ناپذیر بوده‌اند و کسب 4 برد و 5 تساوی باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی موفق شوند با 17 امتیاز، هم سومین تیم برتر فصل در دیدارهای خانگی باشند و هم اینکه در مصاف‌های خانگی شکست‌ناپذیر باشند که البته در این آمار، شاگردان خمس تنها نبوده و مس رفسنجان را هم بدون تیم شکست‌ناپذیر در خانه در کنار خود می‌بینند.

6 بازی مهم در تبریز؛ رکورد فوق‌العاده حفظ می‌شود؟

تراکتور تا پایان فصل هنوز در 6 بازی دیگر باید در خانه به میدان برود. شاگردان خمس بعد از پیروزی خانگی مقابل فولاد باید برای انجام مسابقه با هوادار عازم تهران شوند و سپس در تبریز برابر آلومینیوم قرار بگیرند. بعد از مصاف با آلومینیوم، یک سفر دشوار به آبادان در انتظار شاگردان پاکو خمس است و سپس 2 بازی خانگی حساس و پیاپی انتظار سرخ‌پوشان تبریزی را می‌کشد.

شاگردان خمس ابتدا باید در خانه مقابل پرسپولیس قرار گیرند و سپس در برابر مس رفسنجان به میدان بروند. سپاهان اصفهان، پیکان تهران و نساجی مازندران دیگر رقبای تراکتور تا پایان فصل هستند که باید در در تبریز سرخ‌پوشان از رقبای‌شان میزبانی کنند که نکته مهم برای تراکتوری‌ها در این 6 مسابقه، حضور پرشور تماشاگران در کنار تیم‌شان است و پاکو خمس امیدوار است با حمایت همه‌جانبه هواداران تراکتور، تیمش بتواند در دیدارهای خانگی در لیگ بیست‌ودوم شکست‌ناپذیر باقی بماند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری