football360 logo

سال کابوس‌وار «عبدی» تکمیل می‌شود؛ در انتظار سکونشینی ستاره سرخ‌ها

16 بهمن 1401 ساعت 18:3039 نظر
مهاجم جوان سرخ‌پوشان پایتخت احتمالاً طی هفته‌های آینده به سکو تبعید خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در 2 مقطع مختلف تصمیم گرفت تا به بازیکنان خط حمله پرسپولیس اعتماد ویژه‌ای داشته باشد؛ در نوبت اول، پیش از آنکه بازیکنانی مثل یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به فهرست پرسپولیس اضافه شوند، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به‌دنبال آن بود تا بتواند فرصتی مناسب را در اختیار بازیکنانی مثل مهدی عبدی قرار بدهد تا بلکه باوجود جذب مهاجم خارجی، عبدی بتواند همچنان شانس بازی در خط حمله پرسپولیس را داشته باشد اما مهاجم جوان سرخ‌پوشان پایتخت عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از آنکه یورگن لوکادیا هم از تیمش جدا شد و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس نبود، با آزمودن ترکیب‌های تهاجمی مختلف به دنبال آن بود تا فرصت بازی در اختیار حامد پاکدل، امید عالیشاه، محمد عمری و مهدی عبدی قرار بدهد؛ به جز عمری و البته عالیشاه، 2 مهاجم تخصصی پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتند که در نهایت پاکدل در بازار زمستانه از پرسپولیس جدا شد اما عبدی در جمع سرخ‌پوشان پایتخت باقی ماند.

خط حمله‌ای که نونوار شد

مدیران باشگاه پرسپولیس در بازار زمستانه تمرکز خود را بر تقویت خط حمله تیم‌شان گذاشته بودند و باتوجه به درخواست یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجم خارجی و پر کردن جای خالی یورگن لوکادیا، مذاکرات با بازیکنان خارجی آغاز شد. البته که پیش از جذب مهاجم برزیلی، مدیران باشگاه با عیسی آل‌کثیر به همکاری رسیدند تا این مهاجم جنوبی هم رسماً به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

لئاندرو پریرا هم روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس رسمی کرد و کار خود را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت آغاز نمود تا بتواند در ادامه لیگ بیست‌ودوم و البته فصل آینده برای پرسپولیس به میدان برود. با توجه به جذب پریرا و آل‌کثیر، حالا 4 مهاجم تخصصی در دسترس یحیی گل‌محمدی هستند.

یک احتمال غیرمنتظره؛ تبعید «عبدی» به سکو؟

شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا در کنار مهدی عبدی مهاجمان تخصصی پرسپولیس هستند و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در هفته‌های اخیر برای چینش آرایش تهاجمی تیمش به‌سراغ استفاده از بازیکنانی مثل امید عالیشاه و محمد عمری هم در خط حمله تیمش رفته است. باتوجه به محدودیت‌های فهرست پرسپولیس برای هر مسابقه و شانس قرار دادن نام 20 بازیکن در فهرست، به‌نظر می‌رسد از میان این 6 عنصر تهاجمی حداقل یک بازیکن نامش از فهرست خارج شود.

محمد عمری پدیده پرسپولیس بوده و امید عالیشاه هم با تکیه بر تجربه بالای خود توانسته به کمک پرسپولیس بیاید. احتمال سکونشینی 2 مهاجم خارجی پرسپولیس هم بسیار کم است و عیسی آل‌کثیر هم در تلاش بوده تا بتواند به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت برسد و همه این مسائل باعث شده تا مهدی عبدی برای بازی‌های آینده کمترین شانس را برای حضور در فهرست تیمش داشته باشد و در دورترین نقطه از ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد! 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری