football360 logo

بازگشت بزرگ فاینورد با ستاره شماره هفت؛ معجزه «علی جی» در روتردام

16 بهمن 1401 ساعت 20:5026 نظر
علیرضا جهانبخش در بازی بزرگ این هفته اردیویسه، توانست جلوی شکست فاینورد و نزدیک شدن آیندهوون به این تیم را بگیرد.

به گزارش فوتبال 360، علیرضا جهانبخش، با نمایشی رویایی در ورزشگاه فاینورد ستاره این هفته فوتبال هلند بود. فاینورد صدرنشین، این هفته برای حفظ فاصله با رقبا روبروی پی‌اس‌وی آیندهوون قرار گرفت. آیندهوون که برای حفظ شانس قهرمانی وارد زمین شده بود، خیلی زود با گل دقیقه 8 انور الغازی میزبان را غافلگیر کرد. فاینورد، برای فرار از شکست فشار زیادی روی دروازه آیندهوون آورد. اخراج آرماندو اوبیسپو و 10 نفره شدن آیندهوون، به نظر می‌رسید مقاومت این تیم را بشکند اما آن‌ها فقط سه دقیقه بعد از اخراج، گل دوم را هم توسط تورگان هازارد زدند. پیروزی آیندهوون، می‌توانست این تیم را به یک امتیازی فاینورد و رده دوم جدول برساند. رویایی که علیرضا جهانبخش، به تنهایی آن را خراب کرد.


جهانبخش که به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود، دقیقه 81 سانتر اسامه ادریسی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد. فشار فاینورد برای زدن گل مساوی، در دقایق پایانی بیشتر شد. دقیقه ششم وقت‌های اضافه و زمانی که بازیکنان آیندهوون هیچ روزنه‌ای برای نفوذ باقی نگذاشته بودند، جهانبخش با یک شوت از راه دور، دروازه را باز کرد و فاینورد را از شکست نجات داد. جهانبخش پس از گل دوم، به سمت جایگاه تماشاگران فاینورد رفت اما بر خلاف هم‌تیمی‌هایش، خوشحالی نکرد. فاینورد با این مساوی، 42 امتیازی شد و فاصله‌ای 2 امتیازی با آلکمار تیم دوم جدول دارد.

جهانبخش که پس از گلزنی به اوترخت به بازیکن فیکس فاینورد تبدیل شده بود، این هفته هم به محض نیمکت نشینی برای این تیم درخشید تا دوباره به ترکیب اصلی نزدیک شود. آخرین باری که جهانبخش توانسته بود در یک بازی لیگ بیشتر از یک گل بزند، به دوران حضورش در آلکمار مربوط می‌شد. ستاره ایرانی فاینورد که در اردیویسه به روزهای خوبش نزدیک شده، این فصل همراه تیمش شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری