football360 logo

«نکونام» در فکر یک خرید لالیگایی دیگر؛ مهاجم سابق اتلتیکو به فولاد می‌رود؟

17 بهمن 1401 ساعت 11:1529 نظر
به‌نظر می‌رسد در ادامه خریدهای زمستانی فولاد، سرمربی قرمزپوشان اهوازی به دنبال جذب یک مهاجم باتجربه است.

به گزارش فوتبال 360، فولاد خوزستان یکی از پر رفت‌وآمدترین تیم‌های لیگ بیست‌ودوم در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه بود و جواد نکونام در تلاش بود تا بعد از عملکرد دور از انتظار تیمش در نیم‌فصل نخست، با تغییر‌ و تحولات گسترده بتواند شرایط به سود فولاد در نیم‌فصل دوم تغییر بدهد. نکونام برای تغییر در فهرست تیمش لیست خرید بلندبالایی را نگارش کرد و در نقطه مقابل هم بازیکنان سرشناسی را از فهرست تیمش کنار گذاشت تا فولادی‌ها با فعالیتی گسترده کار خود را در بازار زمستانه به پایان ببرند.

محمد نژادمهدی خرید نکونام در فاز دفاعی بود و برای تقویت خط میانی هم سرمربی فولاد به سراغ جذب بازیکنانی مثل سینا مریدی، یوکیا سوگیتا و سعید واسعی رفت و برای کمک به خط حمله هم جواد نکونام از یک فوق‌ستاره در ترکیب تیمش رونمایی کرد و توانست کاپیتان سابق اوساسونا را برای حضور در اهواز متقاعد کند که در همان بازی اول، روبرتو تورس توانست گلی پیروزی‌بخش را وارد دروازه پرسپولیس کند.

نکونام باوجود خریدهای انجام شده، همچنان خط حمله تیمش را نیازمند تقویت می‌بیند و به‌دنبال آن است تا بتواند 2 جای خالی فهرست تیمش را با جذب 2 مهاجم پر کند تا خلأ فقدان مهاجم تخصصی در ترکیب فولادی‌ها از بین برود و بازیکنانی مثل روبرتو تورس و ساسان انصاری بتوانند در پست‌های تخصصی خود به عنوان هافبک تهاجمی و البته وینگر فعالیت کنند.

«آدرین لوپز»، گزینه مورد علاقه سرمربی فولادی‌ها

جواد نکونام که در یک‌سال اخیر 2 بازیکن باسابقه بازی در لالیگای اسپانیا را به خدمت گرفته، همچنان قصد دارد به این رویه ادامه بدهد. بعد از جذب ایبای گومز و دوران کوتاه و ناموفق این بازیکن در فولاد و سپس خرید روبرتو تورس، حالا نکونام در نظر دارد تا بتواند مهاجم سابق اتلتیکو مادرید و البته اوساسونای اسپانیا را برای حضور در اهواز متقاعد کند و گفته می‌شود مذاکرات با مهاجم باتجربه اسپانیایی آغاز شده است.

آدرین لوپز، مهاجم 35 ساله اهل کشور اسپانیا گزینه مدنظر جواد نکونام برای تقویت خط حمله تیمش است. فولادی‌ها در بازار تابستانه برای تقویت خط حمله تیم‌شان علی قربانی و مجید علیاری را جذب کردند که هر 2 بازیکن در نیم‌فصل نخست مصدوم شدند و مصدومیت طولانی‌مدت این 2 مهاجم باعث شده تا نکونام در بازار زمستانه مجدداً به سراغ تقویت خط حمله تیمش برود و به دنبال جذب مهاجم باشد.

از دوران باشکوه در اتلتیکو تا روزگار تلخ در مالاگا!

لوپز سابقه بازی در لالیگای اسپانیا، لالیگا 2 و لیگ برتر پرتغال را دارد و در تیم‌های نام‌آشنایی مثل اتلتیکو مادرید و پورتو به میدان رفته است. نکته جالب‌توجه درباره گزینه موردنظر جواد نکونام برای تقویت خط حمله فولاد، سابقه بازی آدرین لوپز در تمامی رده‌های سنی تیم ملی اسپانیا است، به‌طوری‌که او حتی سابقه بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور را هم در کارنامه خود دارد و یک گل ملی در کارنامه‌اش به‌چشم می‌خورد.

مهاجم 35 ساله اسپانیایی بهترین دوران فوتبالی خود را در تیم اتلتیکو مادرید گذراند؛ به‌طوری‌که توانست در 142 بازی، 26 گل برای این تیم اسپانیایی بزند و 19 بار هم در نقش بازیکن گل‌ساز در این تیم درخشیده است. آدرین لوپز در تیم دپورتیوو لاکرونیا هم دوران خوبی را گذراند و موفق شد در 137 بازی برای این تیم اسپانیایی، 26 گل بزند و 10 گل بسازد.

ستاره موردنظر فولادی‌ها در آخرین تیم خود نتوانست روزهای خوبی را بگذراند. او آخرین‌بار در 9 آوریل 2022 (20 فروردین 1401) برای مالاگا به میدان رفت و بعد از آن دیگر در تیم اسپانیایی در لالیگا 2 فرصت بازی به‌دست نیاورد و در حال حاضر هم تحت قرارداد این باشگاه نیست و به عنوان بازیکن آزاد، مدیران باشگاه فولاد در تلاش هستند تا بتوانند با او به توافق برسند و شرایط را برای حضورش در فولاد مهیا کنند.

«نکونام» به دنبال زوج «لوپز»-«رضایی»!

جواد نکونام باوجود خریدهای سریالی تیمش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و زمستانه، همچنان به‌دنبال جذب بازیکن است و گفته می‌شود او قصد دارد باتوجه به 2 جای خالی فهرست فولاد، از سهمیه‌های خرید بازیکن آزاد هم استفاده کند. به جز آدرین لوپز، نکونام در سودای جذب یک مهاجم داخلی هم بوده تا بتواند ترکیب خط حمله تیمش را با آسودگی خیال و با استفاده از ستارگانی نام‌آشنا چینش کند.

نکونام از مدیران باشگاه فولاد خواسته تا شرایط کاوه رضایی را ارزیابی کنند. سرمربی فولادی‌ها امیدوار است که باتوجه به مشکلات به‌وجود آمده درباره قرارداد رضایی با باشگاه استقلال و باشگاه تراکتور، این بازیکن از سوی کمیته تعیین‌وضعیت به عنوان یک بازیکن آزاد شناخته شود تا فولادی‌ها بعد از این اتفاق بتوانند با مهاجم سابق آبی‌پوشان پایتخت مذاکره کنند. گفته می‌شود خرید آدرین لوپز و کاوه رضایی، آخرین اهداف نقل‌وانتقالاتی نکونام در فصل جاری لیگ برتر هستند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری