football360 logo

روزهای سرنوشت‌ساز «رحمتی» در آلومینیوم؛ مدعی جدید لیگ از اراک قد علم می‌کند؟

17 بهمن 1401 ساعت 13:1513 نظر
آلومینیوم اراک 4 بازی مهم و سرنوشت‌ساز را در طول یک ماه آینده در پیش‌روی خود می‌بیند.

به گزارش فوتبال 360، شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم اراک، بعد از اتمام جام جهانی 2022 قطر و آغاز دوباره لیگ برتر، افت مقطعی غیرمنتظره‌ای را داشتند و در 2 مسابقه از 3 دیدار ابتدایی خود بعد از جام جهانی، شکست خوردند اما رفته‌رفته سرمربی جوان اراکی‌ها توانست آرامش را به اردوی تیمش بازگرداند و آلومینیوم را به فرم مناسب خود پیش از رقابت‌های جام جهانی رساند تا اراکی‌ها در سودای مدعی شدن بازی‌های خود را دنبال کنند.

آلومینیوم در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی شکست‌ناپذیر بوده، آن‌هم در شرایطی که شاگردان رحمتی در دیدارهای حساسی برابر گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران قرار گرفته‌اند اما با وجود رویارویی با رقبای سرشناس، اراکی‌ها در کسب امتیاز و شکست‌ناپذیری موفق بوده‌اند تا بتوانند در مسیر پیشرفت و رسیدن دوباره به جمع 5 تیم برتر قدم بردارند.

یک هفته و 6 امتیاز، فاصله آلومینیوم تا رتبه پنجم!

سفیدوسبزپوشان اراکی در یک هفته آینده 2 بازی سرنوشت‌ساز را باید برگزار کنند و مقابل 2 همسایه خود در جدول رده‌بندی لیگ بیست‌ودوم به میدان بروند. شاگردان مهدی رحمتی در بازی اول، در خانه باید مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرند که حریف هم‌امتیاز آلومینیوم است و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم اراکی، یک پله در جدول بالاتر ایستاده و در موقعیت ششم است.

اراکی‌ها بعد از رویارویی حساس با مس رفسنجان، باید با تیم پنجم جدول رقابت کنند و در تبریز به مصاف تراکتور بروند. در دور رفت، آلومینیوم مقابل مس به تساوی بدون گل رضایت داد و برابر تراکتور هم شکستی 2 گله را تجربه کرد اما حالا شاگردان رحمتی با انگیزه رسیدن دوباره به رتبه پنجم جدول، به‌دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند تا بتوانند با صعودی آسانسوری، خود را به کورس مدعیان بالانشین جدول اضافه کنند.

بلندپروازی «رحمتی»؛ می‌خواهیم مدعی شویم

آلومینیوم اراک فصل گذشته با هدایت مهدی رحمتی توانست تا یک‌قدمی فتح جام حذفی پیش برود و عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد و در پایان لیگ بیست‌ویکم، شاگردان رحمتی توانستند رتبه هشتم جدول را از آن خود کنند و به نظر می‌رسد در فصل جاری به دنبال رتبه‌ای بهتر از جایگاه فصل گذشته خود هستند.

شاگردان رحمتی برای رسیدن به رتبه بهتر به جز موفقیت در 2 دیدار حساس پیش‌رو برابر مس رفسنجان و تراکتور، باید بتوانند روند شکست‌ناپذیری خود را سپس برابر سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی حفظ کنند. آلومینیوم در برابر پرسپولیس و گل‌گهر عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته و اراکی‌ها نشان داده‌اند که در مقابل مدعیان تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و خود می‌خواهند یک تیم مدعی در جدول شوند. البته که پیش از رویارویی با سپاهان، آلومینیوم در جام حذفی باید مقابل نساجی به میدان برود.

مهدی رحمتی امیدوار است که در یک ماه آینده تیمش بتواند با حفظ سیر صعودی‌اش، هم در لیگ به جمع 5 تیم برتر بازگردد و هم در جام حذفی در قامت یک تیم مدعی به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها راه پیدا کند. مسیر دشوار در پیش‌روی آلومینیوم اراک قرار دارد اما شکست‌ناپذیری در 5 بازی اخیر هواداران ایرالکو را امیدوار به آینده کرده و باید دید شاگردان رحمتی آیا می‌توانند روند خوب خود را حفظ کنند یا هواداران تیم‌شان را ناامید خواهند کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری