football360 logo

«مطهری» می‌خواهد تئوری «یحیی» را پیاده کند؛ در انتظار شوک به باتجربه‌ها

17 بهمن 1401 ساعت 15:3012 نظر
به نظر می‌رسد سرمربی نساجی مازندران به دنبال تغییر و تحولات گسترده در ترکیب تیمش است.

به گزارش فوتبال 360، نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی بود که بعد از اتمام جام جهانی، سقوط آزاد عجیبی را در جدول رده‌بندی تجربه کرد و به جمع تیم‌های نیمه دوم جدول اضافه شد. شاگردان حمید مطهری در 7 مسابقه خود بعد از جام جهانی، فقط یک‌بار توانستند در نقش تیم برنده از میدان مسابقه خارج شوند و کسب 2 تساوی و 4 شکست باعث شد تا مازنی‌ها از 21 امتیاز ممکن فقط 5 امتیاز به‌دست آورند که کارنامه قابل‌قبولی نیست و این کارنامه باعث اعتراض شدید هواداران نساجی شده است.

شاگردان مطهری در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته‌اند برنده شوند و بعد از 2 باخت یک‌گله مقابل سپاهان و ملوان، حالا در هفته نوزدهم باید فردا در قائمشهر و در حضور هواداران خودی به مصاف پیکان تهران بروند. حمید مطهری و شاگردانش بارها از سوی هواداران نساجی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و شاید دوئل فردا آخرین فرصت برای نجات از روزهای بحرانی باشد.

دعوت غیرمنتظره از بازیکنان جوان نساجی

سرمربی جوان نساجی مازندران روز گذشته در تصمیمی غیرمنتظره و عجیب از 5 بازیکن رده سنی امید و جوانان نساجی دعوت کرد تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند. آن‌هم در شرایطی که این 5 بازیکن نام‌شان در فهرست فصل جاری نساجی قرار گرفته و اگر حمید مطهری بخواهد از آن‌ها در طول لیگ بیست‌ودوم استفاده کند، مشکلی نخواهد داشت.

مطهری از کمیل قربانی (دروازه‌بان)، امیرحسین سام‌دلیری و امیررضا وفایی‌نژاد (مدافع) به همراه حسن امدادی (هافبک) و مهدی باقری (مهاجم) خواسته تا در تمرینات تیم بزرگسالان نساجی شرکت کنند و بعید نیست که باتوجه به این درخواست، سرمربی مازنی‌ها در سودای یک شگفتی بزرگ در هفته‌های آینده لیگ برتر باشد و بخواهد به سراغ جوان‌گرایی در ترکیب تیمش برود.

«مطهری» به دنبال برخورد با چهره‌های نام‌آشنا؟

نساجی جزو تیم‌های سن‌وسال‌دار لیگ بیست‌ودوم است و بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، حامد شیری، کریم اسلامی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، احمد عبدالله‌زاده و ایوب کلانتری در فهرست این تیم حضور دارند. باوجود استفاده از این بازیکنان باتجربه، حمید مطهری نتوانسته به نتایج ایده‌آل مدنظرش دست پیدا کند و همین ناکامی باعث شده تا شایعات زیادی درباره تغییر و تحولات گسترده در ترکیب نساجی به میان بیاید.

مازنی‌ها در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر که ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند، در ثبت کلین‌شیت هم ناکام بوده‌اند و فقط 2 گل برای نساجی به‌ثبت رسیده و گفته می‌شود همین آمار و ارقام ضعیف باعث شده تا برای تقویت ترکیب تیمش، مطهری به سراغ استفاده از بازیکنان جوان برود و در پست‌های دروازه‌بان، مدافع میانی و مهاجم به تمرینات نساجی بازیکنان جوان را دعوت کند.

یحیی گل‌محمدی همکار سابق مطهری در پرسپولیس در واکنش به اشتباهات علیه تیمش هفته گذشته تهدید کرد که می‌خواهد با بازیکنان تیم امیدش به میدان برود که البته گفته می‌شود که گل‌محمدی از تصمیم خود منصرف شده اما حالا به نظر می‌رسد که پروژه نیمه‌تمام سرمربی پرسپولیس را دستیار پیشین او، در تیم نساجی می‌خواهد پیاده‌سازی کند و بعید نیست که برای شوک دادن به بازیکنان باتجربه، مطهری به‌سراغ استفاده از بازیکنان جوان برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری