football360 logo

توصیه به فانتزی‌بازها؛ انتخاب بهترین جانشین برای ستاره‌های غایب

17 بهمن 1401 ساعت 14:2930 نظر
بزرگترین چالش در دور هشتم فوتبال فانتزی، غیبت چند مهره تاثیرگذار است.

به گزارش فوتبال 360، هشتمین دور فوتبال فانتزی، با برگزاری دیدارهای هفته نوزدهم پیگیری می‌شود.  آخرین مهلت برای ایجاد تغییرات برای دور هشتم فوتبال فانتزی روز سه‌شنبه 18 بهمن ساعت 13:30 است و پس از آن ترکیب تیم‌ها تا پایان هفته ثابت خواهد ماند.

غیبت بیرانوند، نورافکن و رضاییان

مهم‌ترین دردسر برای کاربران فانتزی در این هفته، انتخاب عناصر دفاعی است. علیرضا بیرانوند که تا هفته گذشته رکورددار انتخاب به عنوان کاپیتان و با حضور در ترکیب 62 درصد کاربران محبوب‌ترین بازیکن بود با اخراج در بازی هفته گذشته در این هفته بازی نخواهد کرد. حسین پورحمیدی، ایمان صادقی و محمدرضا خالدآبادی 3 دروازه‌بان موفق این فصل هستند که می‌توانند جانشین مطمئنی برای بیرانوند باشند.

امیدنورافکن و رامین رضاییان امتیازآورترین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی هستند که به دلیل محرومیت در این هفته بازی نخواهند کرد. عزت پورقاز آماده‌ترین مدافع این روزهای لیگ است و می‌تواند گزینه خوبی برای فانتزی این هفته باشد. انتخاب مدافع از استقلال هم منطقی به نظر می‌رسد. این تیم با نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند که 6 دیدار است که گل نزده و استقلال شانس بالایی برای کلین‌شیت در این دیدار دارد.

پیکان که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد را با نساجی روبه‌رو می‌شود که در خانه آمار بسیار خوبی دارد و انتخاب حامد شیری از این تیم پیشنهاد می‌شود. عناصر دفاعی پرسپولیس، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که 3 خط دفاعی برتر لیگ را دارند همیشه انتخاب جذابی برای فانتزی بازها هستند. مدافعان پرسپولیس برابر صنعت نفت که در خانه تنها 3 گل زده است شانس زیادی برای کلین‌شیت دارند.

کار سخت آماده‌ترین مهاجمان لیگ

استقلال در 2 بازی اخیر 7 گل زده و در این هفته در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان قرار میگیرد که ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد و هافبک‌ها و مهاجمان این تیم، نظیر مهدی قایدی، ارسلان مطهری و کوین یامگا شانس زیادی برای درخشش در این دیدار خواهند داشت. شهریار مغانلو با متوسط 7.2 امتیاز در هر بازی و محمدرضا آزادی با میانگین 6.6 امتیاز در هر مسابقه آماده‌ترین مهاجمان لیگ هستند ولی مغانلو باید در این هفته با خط دفاع مستحکم فولاد روبه‌رو شود و آزادی هم کار سختی برابر مدافعان بهترین خط دفاع لیگ یعنی مس رفسنجان دارد. در این هفته ممکن است یحیی گل محمدی از لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی خود رونمایی کند.

این هفته بازیکنی که بیش از همه خریداری شده رضا اسدی بوده و این بازیکن در کنار ریکاردو آلوز، هافبک‌های آماده تراکتور هستند. محمد عمری از پرسپولیس و عارف رستمی از مس کرمان، امتیازآورترین هافبک‌های این دوره از فانتزی هستند که می‌توانند در این هفته هم گره‌گشا باشند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری