football360 logo

پایان طولانی‌ترین انتظار «مهدی»؛ من برگشتم!

17 بهمن 1401 ساعت 01:0712 نظر
در شب هت‌تریک مهرداد محمدی و دو گل علیرضا جهانبخش، پای مهدی طارمی هم پس از هفته‌ها انتظار به گلزنی باز شد.

به گزارش فوتبال 360، یکشنبه روز خوبی برای مهاجمان لژیونر فوتبال ایران بود. بعد از ظهر علیرضا جهانبخش با دو گل مقابل آیندهوون، فاینورد را از شکست نجات داد و خودش هم توانست بهترین بازیکن زمین شود. بعد از او هم نوبت به مهرداد محمدی و مهدی طارمی رسید که با گل‌های‌شان، شب خوب ایرانی‌ها را کامل کنند.

بازگشت مهدی

مهدی طارمی که بهترین لژیونر ایران در فوتبال اروپا محسوب می‌شود، پس از چند هفته ناامید کننده توانست طلسم گل نزدنش را تمام کند. طارمی آخرین بار در بازی با فامالیسائو برای پورتو گل زده بود و پس از آن در بازی با ویتوریا گیمارش در لیگ و آکادمیکو ویزئو و اسپورتینگ در لیگ کاپ، موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشد. همین موضوع باعث شد که در بازی با ماریتیمو، پس از یک نیمه بدون گل دیگر، سرجیو کونسیسائو او را از زمین بیرون بکشد. روزهای سخت طارمی، امشب به پایان رسیدند. او در بازی با ویزلا، در ترکیب اصلی قرار گرفت و با وجود اینکه تا دقیقه 86 حتی یک شوت به سمت دروازه حریف نزده بود، در زمین باقی ماند. سرانجام، او پاس ژائو ماریو را با ضربه‌ای زیبا به گل دوم پورتو تبدیل کرد و جواب اعتماد کونسیسائو را داد. طارمی 11 گله، دوباره به کورس آقای گلی پرتغال هم برگشته و فقط یک گل تا صدرجدول گلزنان فاصله دارد.

فتح شمال با گل‌های مهرداد

مهرداد محمدی هم با درخشش مقابل الشمال، پیروزی شیرینی برای السیلیه ساخت. محمدی که در ترکیب اصلی السیلیه قرار داشت، در 15 دقیقه پایانی مسابقه نمایشی رویایی داشت و سه گل، برای السیلیه زد. گل اول او از روی نقطه پنالتی زده شد و دو گل دیگرش در دقایق 80 و 91، در جریان بازی بودند. السیلیه با این برد، به خروج از شرایط بحرانی و ماندن در سطح اول فوتبال قطر امیدوار ماند. یکی از رقبای اصلی السیلیه برای بقا، الشمال بود که امروز مغلوب محمدی و یارانش شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری