football360 logo

ستارگان ایرانی و زلزله ترکیه؛ خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند

17 بهمن 1401 ساعت 17:1628 نظر
خوشبختانه لژیونرهای فوتبال ایران در کشور ترکیه در سلامت کامل هستند.

به گزارش فوتبال 360، چند زلزله مهیب کشور ترکیه را در 24 ساعت اخیر لرزانده و در این میان هواداران فوتبال در ایران، نگران مجید حسینی، علی کریمی، علی قلی‌زاده و محمد نادری هستند؛ 4 لژیونری که شاغل در فوتبال ترکیه هستند. نکته مهم اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده، رجب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه دستور داده تا رقابت‌های سوپرلیگ و لیگ دسته اول این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل و اماکن ورزشی در اختیار مردم زلزله‌زده قرار گیرد.

کایسری‌اسپور با حضور علی کریمی و مجید حسینی امشب قرار بود در سوپرلیگ ترکیه برابر گره‌سون اسپور قرار گیرد اما با توجه به دستور رئیس‌جمهور ترکیه، این مسابقه لغو شد. شب گذشته و پیش از زلزله مهیب کشور ترکیه، علی قلی‌زاده اولین بازی خود در سوپرلیگ این کشور را انجام داد و برای تیم قاسم‌پاشا به میدان رفت.

یاسمن فرمانی همسر علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا درباره آخرین وضعیتش همسرش توضیح داده است: «روز گذشته تیم قاسم‌پاشا که علی در آن بازی می‌کرد در شهر هاتای با تیم هاتای اسپور بازی داشت و آنها پس از بازی در این شهر در هتلی اقامت داشتند و زمانی که زلزله آمد، برخی از بازیکنان دچار مصدومیت جزئی شدند. در هنگام وقوع زلزله بازیکنان هتل را تخلیه کردند و همه چیز ختم به خیر شد و خدا را شکر آسیب جدی ندیدند. با آرام شدن اوضاع آنها به استانبول بازگشتند».

علی کریمی هم با اعلام اینکه خطری او و مجید حسینی را فعلا تهدید نمی‌کند، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم راهی شهر دیگری (گیرسون) شده بودیم. الان هم اینجا هستیم و الان هم زلزله باعث لغو بازی شده، اما ما در این شهر زلزله را خوشبختانه احساس نکردیم».

کریمی با ابراز امیدواری از اینکه اتفاق تلخ دیگری رخ ندهد، گفت: «آن‌طور که از اخبار متوجه شدیم، صدمات و تلفات و خسارت زیادی داشته و از این بابت واقعا ناراحتیم. یکی از شهرها در برف سنگین است و بیشتر پروازها هم لغو شده است. با این شرایط بعید است مسابقات ادامه پیدا کند و این‌طور که می‌گویند یک زلزله شدیدتر هم در راه است و امیدوارم اتفاق بدتری در پیش نباشد و همه مردم در تمام دنیا در آرامش و سلامت باشند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری