football360 logo

زوج رویایی که «رحمتی» در اراک ساخت؛ ویرانگر و ترسناک!

19 بهمن 1401 ساعت 16:008 نظر
آلومینیوم اراک با درخشش 2 ستاره تهاجمی خود در حال ترمیم خط حمله‌اش است.

به گزارش فوتبال 360، آلومینیوم اراک یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ در نیم‌فصل دوم است و شاگردان مهدی رحمتی بعد از پایان کابوس‌وار نیم‌فصل نخست با ثبت 8 گل در 15 مسابقه، توانسته‌اند در 4 بازی اخیر 6 گل بزنند و هم در جدول رده‌بندی به لطف این گل‌ها روند اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای را دشته باشند و هم آمار خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند و از بین تیم‌های دارای ضعیف‌ترین خط حمله لیگ خارج شوند.

مهدی رحمتی که تیمش حالا در 5 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده و توانسته 9 امتیاز کسب کند و با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر، در 2 قدمی رتبه چهارم جدول قرار دارد، به خوبی موفق شده خط حمله تیمش را با اعتماد به یک زوج گمنام احیا کند و نشان داده باوجود تجربه بازی در خط دروازه، راه احیای خط حمله را هم در دوران سرمربیگری آموخته و می‌تواند خط حمله تیمش را هم از بحران خارج کند.

از سکونشینی تا کاندیدای آقای گل‌شدن؛ «آزادی» در اوج

محمدرضا آزادی فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را در استقلال گذراند و بارها سکونشینی را تجربه کرد اما به فاصله یک‌سال، حالا آزادی گلزن‌ترین بازیکن ایران در نیم‌فصل دوم است. بازیکنی که در مسیر آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران قدم بر می‌دارد و شباهتی به مهاجم فصل گذشته استقلال ندارد. البته که او در نقل‌وانتقالات زمستانی از استقلال جدا شد و به آلومینیوم پیوست و موفق به ثبت 3 گل هم شد اما در فصل جاری اوضاع کاملاً برای آزادی متفاوت است.

مهاجم 23ساله  آلومینیوم اراک بعد از ثبت 2 گل و یک پاس گل در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم، در نیم‌فصل دوم کاملاً متحول شده و در 4 بازی اخیر آلومینیوم توانسته در نقش گلزن و گل‌ساز بدرخشد. آزادی اگر بدشانس نمی‌بود و در دیدار قبل مقال پرسپولیس ضربه او با درخشش احمد گوهری همراه نمی‌شد، می‌توانست به مانند جام حذفی فصل گذشته بازهم مقابل سرخ‌پوشان پایتخت گلزنی کند.

آزادی در هفته شانزدهم مقابل هوادار، آلومینیوم را از شکست نجات داد و سپس در جریان برتری 3 گله تیمش مقابل صنعت‌نفت، با 2 گل و یک پاس گل نقش اصلی را ایفا کرد و روز گذشته هم موفق شد با گلزنی خود برابر مس رفسنجان به کمک آلومینیوم برای رسیدن به دومین برد متوالی در خانه بیاید. البته که ستاره خط حمله آلومینیوم روز گذشته یک گل دیگر هم وارد دروازه حامد لک کرد که گل او مردود اعلام شد تا با 6 گل زده به جمع صف طولانی مدعیان کفش طلای لیگ بیست‌ودوم اضافه شود.

نمایش چشم‌نواز «زاپاتا»؛ من می‌خواهم بهترین خارجی فصل شوم!

والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا 2 بازیکن خارجی بودند که در ابتدای فصل به فهرست آلومینیوم اضافه شدند اما یوئل توانست نیم‌فصل خوبی را در اراک بگذراند و در نقل‌وانتقالات زمستانی از آلومینیوم به صورت قرضی جدا و راهی ام‌صلال قطر شد. با وجود جدایی یوئل، زاپاتا تصمیم گرفت در آلومینیوم بماند و حالا به یکی از ستارگان کلیدی تیمِ مهدی رحمتی تبدیل شده و توانسته نام خود را در بین برترین بازیکنان خارجی لیگ بیست‌ودوم جای بدهد.

زاپاتا که در نیم‌فصل نخست در جریان برتری 3 گله تیمش برابر نساجی مازندران موفق به گلزنی شده بود، حالا در 3 بازی اخیر توانسته 2 گل بزند و یک گل بسازد. وینگر کلمبیایی آلومینیوم اراک در جریان برتری تیمش برابر صنعت‌نفت، زننده یکی از گل‌های آلومینیوم بود و روز گذشته هم ابتدا در نقش گل‌ساز با از خودگذشتگی، فرصت گلزنی برای محمدرضا آزادی ایجاد کرد و سپس با یک حرکت انفرادی فوق‌العاده در نقش گلزن درخشید تا زوج او در کنار محمدرضا آزادی، به بهترین روزهایشان در آلومینیوم برسند و بتوانند همزمان باعث پیشرفت موقعیت تیم‌شان در جدول رده‌بندی هم شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری