football360 logo

کامنتی که دردسرساز شد؛ «کنعانی‌زادگان» در کمیته اخلاق

19 بهمن 1401 ساعت 14:13159 نظر
مدافع تیم ملی فوتبال ایران به کمیته اخلاق احضار شد.

به گزارش فوتبال 360، محمدحسین کنعانی‌زادگان که این روزها در قامت لژیونر در فوتبال قطر حضور دارد و در لیگ ستارگان برای تیم الاهلی به میدان می‌رود، بعد از انتشار پیام خداحافظی کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، در واکنش به پیام اینستاگرامی سرمربی پرتغالی، او را خیانت‌کار خطاب کرد. جالب بعد از واکنش جنجالی کنعانی‌زادگان، برخی از بازیکنان تیم ملی در پیام‌های جداگانه از کارلوس کی‌روش تقدیر کردند تا اختلافات میان بازیکنان تیم ملی نمایان شود.

کنعانی‌زادگان که در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر نقش مهمی در صعود ایران داشت، در این رقابت‌ها فقط در نیمه دوم تقابل ایران-انگلیس فرصت بازی پیدا کرد و در سایر دیدارها، کارلوس کی‌روش به او اعتماد نکرد. حتی گفته می‌شود در رختکن تیم ملی هم اختلافاتی میان این 2 نفر صورت گرفته که در نوع خود بسیار عجیب است.

مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران که پیشتر هم حاشیه‌ساز شده بود و محکومیتی 100 میلیون تومانی و 2 جلسه محرومیت برای او از سوی کمیته اخلاق صادر شد، حالا بار دیگر به کمیته اخلاق احضار شده است. در حکم قبلی، یک جلسه محرومیت کنعانی‌زادگان از بازی‌های ملی به حالت تعلیق در آمد که به نظر می‌رسد احتمالاً این محرومیت دوباره فعال خواهد شد.

سایت فدراسیون فوتبال با اعلام خبر رسمی احضار محمدحسین کنعانی‌زادگان در خبر خود توضیح داده است: «براساس اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمدحسین کنعانی زادگان، می‌بایست روز دوشنبه 24 بهمن ماه جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور یابد. بر این اساس عدم حضور کنعانی زادگان در جلسه کمیته اخلاق مانع از رسیدگی به این پرونده نخواهد شد».

مدافع 28 ساله در شرایطی به کمیته اخلاق احضار شده که روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه تیمش باید در لیگ ستارگان قطر برابر الریان به میدان برود و بعید به نظر می‌رسد که محمدحسین کنعانی‌زادگان بتواند برای حضور در کمیته اخلاق از باشگاه خود مجوز بگیرد و احتمالاً جلسه کمیته اخلاق در غیاب این مدافع ملی‌پوش برگزار خواهد شد که باید دید با توجه به حواشی روزهای اخیر، چه تصمیمی درباره کنعانی‌زادگان گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری