football360 logo

«شیری»، گلزن‌ترین کاپیتان فصل؛ در انتظار پیرترین آقای گل تاریخ؟

19 بهمن 1401 ساعت 12:007 نظر
کاپیتان نساجی مازندران بار دیگر موفق به گلزنی شد تا به صدر جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم برسد.

به گزارش فوتبال 360، یکی از چهره‌های موفق لیگ بیست‌ودوم، حامد شیری بوده است. مدافعی که هر چقدر در فاز دفاعی ناتوان در انجام وظایف محوله بوده و نتوانسته به کمک تیمش در مسیر ثبت کلین‌شیت بیاید، در خط حمله جبران کرده و با تکیه بر توانایی بالای خود در پنالتی‌زدن توانسته نشان بدهد که در 36 سالگی می‌تواند ستاره اول اول نساجی در لیگ بیست‌ودوم باشد. شیری در 18 بازی در فصل جاری برای نساجی به میدان رفته که تیمش 21 گل دریافت کرده که نشان می‌دهد مدافع بلندقامت نساجی در فاز دفاعی نتوانسته کارنامه خوبی را در کنار سایر همبازیانش از خود به‌جای بگذارد اما ثبت 6 گل زده در مقابل نام شیری نشان می‌دهد که او بارها با گلزنی خود ناجی تیمش شده است.

پنالتی‌های سریالی؛ سوخت کمکی «شیری» برای رسیدن به صدر جدول گلزنان!

حامد شیری از همان هفته نخست توانست تبحر خود در پنالتی زدن را نشان بدهد و در دیدار مقابل مس رفسنجان، موفق به گلزنی برابر مسی‌ها شد. هر چند که گل او پیروزی‌بخش نبود و برای نساجی یک امتیاز را به همراه داشت. کاپیتان نساجی در جریان پیروزی 4 گله شاگردان حمید مطهری برابر نفت مسجدسلیمان، بازهم از روی نقطه پنالتی به کمک تیمش آمد و گلزنی کرد. شیری در جریان برد نساجی برابر فولاد هم از روی نقطه پنالتی توانست دروازه کریستوفر کنت را باز کند و زمینه‌ساز برتری تیمش شد.

شیری تنها گل خود در جریان بازی را در جدال هفته سیزدهم برابر هوادار به‌ثمر رساند که توانست با گلزنی خود، نساجی را از شکست در تهران نجات بدهد. بعد از گلزنی به هوادار و در ادامه سریال پنالتی‌ها، نساجی در مصاف با مس رفسنجان و پیکان تهران صاحب ضربه پنالتی شد که حامد شیری تبحر بالای خود در نواختن ضربات پنالتی را نشان داد و هر 2 ضربه را به گل تبدیل کرد تا از مجموع 6 گل خود در لیگ بیست‌ودوم، 5 بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده باشد.

شیری روز گذشته ششمین گل خود را وارد دروازه پیکان کرد تا به کمک 5 ضربه پنالتی توانسته باشد در کنار ستارگانی مثل محمد عباس‌زاده، یورگن لوکادیا، محمدرضا آزادی، رضا اسدی و البته شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کند!

رکوردی که دست‌نیافتنی‌تر می‌شود

ستاره 36 نساجی مازندران در کنار اینکه بهترین گلزن تیمش در لیگ بیست‌ودوم است و در کورس آقای گلی قرار دارد، همزمان صاحب عنوان گلزن‌ترین کاپیتان فصل هم بوده و در مسیر ارتقای جای خود در قامت گلزن‌ترین مدافع تاریخ لیگ برتر هم قدم بر می‌دارد. شیری بعد از گلزنی برابر مس رفسنجان توانست به تنهایی صاحب عنوان برترین مدافع گلزن تاریخ لیگ برتر شود و از محمد حسینی، فرشید طالبی و عقیلی پیشی گرفت.

حامد شیری روز گذشته سی‌وهفتمین گل خود در قامت یک مدافع میانی را به‌ثمر رساند تا همچنان صاحب عنوان گلزن‌ترین مدافع تاریخ لیگ برتر باشد و باتوجه به روند گلزنی‌های شیری به لطف پنالتی‌های اعلام شده به سود نساجی، به نظر می‌رسد که کاپیتان مازنی‌ها همچنان بتواند تا سال‌ها این رکورد را تحت اختیار خود داشته باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری